Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

IMEX – edukacja dla biznesu

Dziś rozpoczęły się targi IMEX we Frankfurcie nad Menem. Tegoroczna edycja oferuje uczestnikom bardzo bogaty program edukacyjny.

     To już tradycja, że organizatorzy imprezy, oprócz możliwości biznesowych i networkingowych, szczególny nacisk kładą właśnie na  aspekt edukacyjny. – Oczywiście najważniejszym celem przyświecającym targom IMEX są spotkania biznesowe. Edukacja jest jednak również niezwykle istotnym elementem. Chcemy w ten sposób wyjść naprzeciw oczekiwaniom kupujących i wystawców, którzy pragną rozwijać swoje kompetencje, jak i zainspirować ich do działania poprzez pokazanie nowości, które mogą być przez nich wykorzystywane – tłumaczy Carina Bauer, prezes IMEX Group. Zorganizowanych zostanie w sumie ok. 170 prelekcji (w tym 30 po niemiecku), czyli o ok. 20 więcej niż przed rokiem. Zostały one podzielone na kilka bloków tematycznych, takich jak nowe technologie i social media, zarządzanie ryzykiem, trendy i badania, zdrowie i dobre samopoczucie, zrównoważony rozwój, kreatywna nauka i kształcenie ogólne.
     Tematyka wykładów dotyczyć będzie m.in. sposobów skutecznych negocjacji, kształtowania umiejętności biznesowych, różnic kulturowych, mających wpływ na kształt wydarzeń organizowanych w różnych częściach świata czy technik zwiększania ROI. Bardzo ważnym spotkaniem będzie również Forum Polityków (Politicans Forum).     Tegoroczna edycja IMEX odbywa się w dniach 19-21 maja we Frankfurcie nad Menem. Według informacji przekazanych przez organizatorów w targach weźmie udział ponad 4 tys. hosted buyersów i ok. 3,5 tys. wystawców z całego świata.
    „MICE Poland” jak co roku zorganizowało grupę hosted buyers na targi, przygotowywane zostało również specjalne wydanie magazynu, które jest dystrybuowane w czasie imprezy.
(mk)

www.imex-frankfurt.com

2015-05-19 14:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter