|
|
Czytaj w styczniowym numerze
Wszystkie nasze wysiłki, łącznie z zakwaterowaniem w tym samym hotelu i uczestnictwem w tych samych zajęciach, miały na celu stworzenie branżowych społeczności, skrócenie dystansu pomiędzy zainteresowanymi stronami. Ten model okazał się prosty i bardzo wydajny. Z Sallie Coventry, dyrektor
portfolio IBTM Events rozmawia Michał Dzida.
MICE Poland styczeń 2016 (15.01-15.02)
W najnowszym wydaniu przeczytasz:
Od redakcji
Miesiąc komentuje Arkadiusz Stolarski: Zleceniodawcy niebezpiecznie obciążają agencje
Rozmowa na otwarcie
Budujemy branżowe społeczności
O konieczności odpowiedniego przygotowania do targów oraz o edukacyjnej roli stowarzyszeń z Sallie Coventry, dyrektor portfolio IBTM Events, członkiem stowarzyszenia SITE rozmawia Michał Dzida.
Komentarze
Sebastian Oprządek: Obyś żył w ciekawych czasach
Żaneta Berus: Świat spotkań na forum przemysłu
Krzysztof Gawrych: Mniej niż zero
Aktualności
OR 2015: wielkie emocje już za miesiąc
Już 25 lutego, po raz ósmy, poznamy najlepszego zleceniodawcę, organizatora, podwykonawcę i menadżera obiektu, którzy zostaną uhonorowani tytułem Osobowości Roku MICE Poland 2015! Ogłoszeniu zwycięzców zawsze towarzyszy uroczysta Gala – jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży spotkań.
Zmień uczestnika w wirtualnego ambasadora
Zastosowanie nowych technologii i sposobów komunikacji z jednej strony podnosi jakość wydarzenia, z drugiej pozwala wydłużyć cykl jego życia.
Wycieczkowce płynące w stronę sukcesu
Konferencje organizowane na statkach wycieczkowych wcale nie muszą być drogie. A już na pewno łatwo je zaaranżować w sposób, który pozwala połączyć biznes z przyjemnością.
Warszawa jednak bez centrum kongresowego
W stolicy raczej nie powstanie duże centrum konferencyjne, o którym mówi się już od kilku lat. Jak bumerang powraca za to pomysł budowy hali widowiskowo-sportowej, obok PGE Narodowego. Może nawet hotelu.
Meksyk rozwija lokalne incentive
Nowy program SITE Mexico ma przyciągnąć nowych turystów biznesowych, a tych, którzy już kraj odwiedzili nakłonić do powrotu. Kluczem do sukcesu ma być zróżnicowana oferta.
Węgrzy chcą naśladować Polaków
Węgierska branża MICE boryka się obecnie z kilkoma problemami, skutecznie hamującymi jej rozwój. Temu jak przyciągnąć więcej turystów biznesowych poświęcona była listopadowa konferencja MeetingPlace Budapest.
Stowarzyszenia
Bezpieczeństwo nie jest tanie
Bezpieczeństwo eventu to jeden z priorytetów organizatora. Mimo to na bezpieczeństwie najłatwiej i, co za tym idzie, najchętniej tnie się koszty – takie wnioski płyną ze szkolenia zorganizowanego przez MPI Poland.
2016 rokiem „Sharing economy”
„Sharing economy”, coraz większa personalizacja i jeszcze intensywniejsze wykorzystanie zaawansowanych technologii to obszary, które będą definiować trendy w europejskim przemyśle spotkań.
TEMAT NUMERU Podróże biznesowe
Organizacja podróży to biznes, który coraz bardziej się opłaca
Firmy nie tylko nie rezygnują z podróży służbowych, ale z roku na rok wysyłają na nie coraz więcej pracowników. Część z nich stara się optymalizować koszty, ale są też tacy, którzy nie szukają żadnych oszczędności. Mimo że ceny są coraz wyższe.
REGION
Dolny Śląsk promuje się kulturą
Tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 dla Wrocławia poza prestiżem, stwarza też możliwości przyciągnięcia większej liczby turystów biznesowych oraz jest szansą na dodatkową promocję całego Dolnego Śląska. Region postanowił to wykorzystać.
Targi
Kalendarz targów branży spotkań 2016
Warsztat
Nie tylko fotobudka
Tradycyjne fotobudki w historii eventów odegrały znaczącą rolę. Nie odchodzą jednak w zapomnienie. Wyposażone w nowe rozwiązania technologiczne mogą przechodzić drugą młodość.
Ludzie
Zmiany personalne w agencjach i obiektach
Agencje
Personalnie... Olga Krzemińska-Zasadzka
10 minut z... VIP-ART
Fotokronika
Elfy wspólnie dla potrzebujących
VESowe Mikołajki z Marriottem
Kopenhaga dla koneserów
Jordanki uroczyście wystartowały
Wigilijne spotkanie w Warsaw Expo
Zamów prenumeratę
2016-01-15 17:00:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie »
Dołącz do dyskusji na FB »
|
|
Personalnie... Iwona Głuchowska
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.
O sobie:
Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.
|