Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Personalia

»

  |   A  |   B  |   D  |   E  |   G  |   J  |   K  |   M  |   P  |   R  |   S  |   W  |   Z
Kabaczyński Norbert
Norbert Kabaczyński: Biznes w modelu rodzinnym

Praca w modelu rodzinnym jest trudna, ale nie niemożliwa – twierdzi Norbert Kabaczyński, współwłaściciel agencji Eventage.


Norbert Kabaczyński, współwłaściciel agencji Eventage
Ma 30 lat.Absolwent Wyższej Szkoły im. Bogdana Jańskiego, kierunku marketing i zarządzanie, na którym uzyskał tytuł magistra. W 1999 roku rozpoczął pracę na stanowisku asystenta w Impresariacie Zjednoczenie Artystyczne. Od 2002 do 2005 roku pracował jako freenalcer. W 2005 roku został sales & marketing managerem w restauracji AleGloria. To tutaj rozwinął skrzydła i do 2008 roku odpowiadał za pozyskiwanie i obsługę klientów instytucjonalnych. W 2006 roku razem z żoną Małgorzatą Mikulik-Kabaczyńską założył agencję Eventage, którą obecnie zarządza. Jego hobby to śledzenie światowych trendów zarówno pod kątem designu, jak i organizacji imprez.

Praca w modelu rodzinnym jest trudna, ale nie niemożliwa – twierdzi Norbert Kabaczyński, współwłaściciel agencji Eventage.

Marzenie o założeniu własnej firmy zaczęło się spełniać w 2006 roku, kiedy Norbert Kabaczyński poznał Małgorzatę Mikulik. – Zafascynowała mnie wdziękiem, podejściem do biznesu, luźnym sposobem komunikacji. Nadawała dokładnie na tych samych falach. Jakbym spotkał siebie w kobiecym wcieleniu – wspomina. Oboje mieli doświadczenie w organizowaniu imprez – on, dzięki pracy jako freelancer w różnych agencjach eventowych i AleGlorii, ona, jako kilkuletni koordynator działu bankietów i konferencji, account manager w warszawskim hotelu Sheraton oraz manager jednej z warszawskich agencji eventowych. W sierpniu 2006 roku powstało Eventage. Dwa lata później Norbert zakończył współpracę z restauracją AleGloria i został formalnym współwłaścicielem agencji.
Pierwszym ważnym wydarzeniem była impreza dla 1000 osób zorganizowana z okazji wejścia na rynek nowej spółki i fuzji dwóch firm produkujących naczepy samochodowe. – Realizacja tej imprezy pozwoliła nam na zgromadzenie kapitału, który zainwestowaliśmy w rozwój naszej firmy – wspomina Kabaczyński.
Agencja ma na koncie kilka dużych realizacji, m.in. piętnastolecie firmy Grüner + Jahr na 1500 osób, premierę filmu reklamowego Nespresso z Georgem Clooneyem, wprowadzenie na rynek nowego zapachu firmy COTY – Calvin Klein Obsession z Evą Mendes, czy konferencję i wernisaż z pokazem zdjęć Karla Lagerfelda zrobionych dla firmy Rosenthal. Eventage regularnie organizuje także eventy dla kancelarii prawnej Weil Gotshal & Manges, US Pharmacia, wydawnictwa Edipresse, wydawnictwa Marquard Media. Współpracuje także z Fundacją Niezapominajka Ilony Felicjańskiej oraz z Fundacją Młodych Projektantów YPDF. Dla Eventage ważny jest także stały kontakt z restauracją AleGloria oraz Domem Dochodowym.

Partner biznesowy, Małgorzata Mikulik-Kabaczyńska, prywatnie jest żoną Norberta Kabaczyńskiego. W agencji Eventage pracuje również jego brat – Krzysztof, który odpowiada za obsługę prawną firmy. – Współpraca w modelu rodzinnym jest trudna. Trzeba umieć oddzielić biznes od relacji osobistych. Uważam jednak, że nam to wychodzi doskonale – mówi Norbert Kabaczyński. Do stałego zespołu należą także Justyna Kosieradzka (event director), Agnieszka Frąc (office manager) i Marcin Kasprzak (grafic studio manager). Łącznie z innymi pracownikami w Eventage pracuje na stałe około dziesięciu osób. O sukcesie firmy świadczy dynamiczny jej rozwój. Niedawno utworzona została grupa, w skład której poza Eventage wchodzi firma cateringowa Tastetime oraz partnerska agencja Magnifico, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze Public Relations firm i instytucji.

MICE Poland, luty 2009
 

powrót

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter