Kabaczyński Norbert
Norbert Kabaczyński: Biznes w modelu rodzinnym
Praca w modelu rodzinnym jest trudna, ale nie niemożliwa – twierdzi Norbert Kabaczyński, współwłaściciel agencji Eventage.
Norbert Kabaczyński, współwłaściciel agencji Eventage
Ma 30 lat.Absolwent Wyższej Szkoły im. Bogdana Jańskiego, kierunku marketing i zarządzanie, na którym uzyskał tytuł magistra. W 1999 roku rozpoczął pracę na stanowisku asystenta w Impresariacie Zjednoczenie Artystyczne. Od 2002 do 2005 roku pracował jako freenalcer. W 2005 roku został sales & marketing managerem w restauracji AleGloria. To tutaj rozwinął skrzydła i do 2008 roku odpowiadał za pozyskiwanie i obsługę klientów instytucjonalnych. W 2006 roku razem z żoną Małgorzatą Mikulik-Kabaczyńską założył agencję Eventage, którą obecnie zarządza. Jego hobby to śledzenie światowych trendów zarówno pod kątem designu, jak i organizacji imprez.
Praca w modelu rodzinnym jest trudna, ale nie niemożliwa – twierdzi Norbert Kabaczyński, współwłaściciel agencji Eventage.
Marzenie o założeniu własnej firmy zaczęło się spełniać w 2006 roku, kiedy Norbert Kabaczyński poznał Małgorzatę Mikulik. – Zafascynowała mnie wdziękiem, podejściem do biznesu, luźnym sposobem komunikacji. Nadawała dokładnie na tych samych falach. Jakbym spotkał siebie w kobiecym wcieleniu – wspomina. Oboje mieli doświadczenie w organizowaniu imprez – on, dzięki pracy jako freelancer w różnych agencjach eventowych i AleGlorii, ona, jako kilkuletni koordynator działu bankietów i konferencji, account manager w warszawskim hotelu Sheraton oraz manager jednej z warszawskich agencji eventowych. W sierpniu 2006 roku powstało Eventage. Dwa lata później Norbert zakończył współpracę z restauracją AleGloria i został formalnym współwłaścicielem agencji.
Pierwszym ważnym wydarzeniem była impreza dla 1000 osób zorganizowana z okazji wejścia na rynek nowej spółki i fuzji dwóch firm produkujących naczepy samochodowe. – Realizacja tej imprezy pozwoliła nam na zgromadzenie kapitału, który zainwestowaliśmy w rozwój naszej firmy – wspomina Kabaczyński.
Agencja ma na koncie kilka dużych realizacji, m.in. piętnastolecie firmy Grüner + Jahr na 1500 osób, premierę filmu reklamowego Nespresso z Georgem Clooneyem, wprowadzenie na rynek nowego zapachu firmy COTY – Calvin Klein Obsession z Evą Mendes, czy konferencję i wernisaż z pokazem zdjęć Karla Lagerfelda zrobionych dla firmy Rosenthal. Eventage regularnie organizuje także eventy dla kancelarii prawnej Weil Gotshal & Manges, US Pharmacia, wydawnictwa Edipresse, wydawnictwa Marquard Media. Współpracuje także z Fundacją Niezapominajka Ilony Felicjańskiej oraz z Fundacją Młodych Projektantów YPDF. Dla Eventage ważny jest także stały kontakt z restauracją AleGloria oraz Domem Dochodowym.
Partner biznesowy, Małgorzata Mikulik-Kabaczyńska, prywatnie jest żoną Norberta Kabaczyńskiego. W agencji Eventage pracuje również jego brat – Krzysztof, który odpowiada za obsługę prawną firmy. – Współpraca w modelu rodzinnym jest trudna. Trzeba umieć oddzielić biznes od relacji osobistych. Uważam jednak, że nam to wychodzi doskonale – mówi Norbert Kabaczyński. Do stałego zespołu należą także Justyna Kosieradzka (event director), Agnieszka Frąc (office manager) i Marcin Kasprzak (grafic studio manager). Łącznie z innymi pracownikami w Eventage pracuje na stałe około dziesięciu osób. O sukcesie firmy świadczy dynamiczny jej rozwój. Niedawno utworzona została grupa, w skład której poza Eventage wchodzi firma cateringowa Tastetime oraz partnerska agencja Magnifico, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze Public Relations firm i instytucji.
MICE Poland, luty 2009
powrót