Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Personalia

»

  |   A  |   B  |   D  |   E  |   G  |   J  |   K  |   M  |   P  |   R  |   S  |   W  |   Z
Wiech Maciej - czas w procentach
Praca menadżera firmy nie może charakteryzować się ramami czasowymi, jak zresztą żadnego właściciela firmy. Zakres czynności, jakie musi wykonywać zarząd wykracza niejednokrotnie poza ogólnie przyjęte obowiązki. Raz jest się prezesem, a innym razem koordynatorem projektu. Nasze uslugi świadczymy niemal przez 24 godziny na dobę. Nasza działalność jest dostosowana ściśle do kalendarza konferencji, imprez, szkoleń, itp., przypadający najczęściej na okres od maja do października. Wtedy nasz czas pracy dziennej niejednokrotnie sięga 14 godzin. Poza tym okresem, czas, jaki poświęcamy na zarządzanie firmą i koordynowanie projektów nie przekracza „ustawowych 8 godzin”.

prezes WIMA Convention

Praca menadżera firmy nie może charakteryzować się ramami czasowymi, jak zresztą żadnego właściciela firmy. Zakres czynności, jakie musi wykonywać zarząd wykracza niejednokrotnie poza ogólnie przyjęte obowiązki. Raz jest się prezesem, a innym razem koordynatorem projektu. Nasze uslugi świadczymy niemal przez 24 godziny na dobę. Nasza działalność jest dostosowana ściśle do kalendarza konferencji, imprez, szkoleń, itp., przypadający najczęściej na okres od maja do października. Wtedy nasz czas pracy dziennej niejednokrotnie sięga 14 godzin. Poza tym okresem, czas, jaki poświęcamy na zarządzanie firmą i koordynowanie projektów nie przekracza „ustawowych 8 godzin”.

Przy 8-godzinnym dniu pracy, procentowy podział obowiązków wyglądałby następująco:
8 godzin = 100%
37,50% (3 godziny) codzienna korespondencja
12,50% (1 godzina) rozmowy telefoniczne
6,25% (1/2 godziny) sprawy księgowe
6,25% (1/2 godziny) prasa branżowa
25% (2 godziny) tworzenie nowych ofert
12,50% (1 godzina) spotkania z klientami

Czas wolny, a jest go naprawdę bardzo niewiele, spędzamy z najbliższymi oraz przyjaciółmi, próbując, choć na chwilę, zapomnieć o firmowych obowiązkach.

 

powrót

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter