Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Turbulencje na rynku lotniczym
Linie lotnicze tracą średnio 2,4 mln dolarów na skutek oszustw i wyłudzeń – wynika z Airline Fraud Report 2010, przygotowanego przez Deloitte. Największa część strat związana jest z korzystaniem z kart kredytowych. więcej...
Meeting plannerzy z szarej strefy
Korporacje, minimalizując wydatki z budżetu, przekazują organizację wyjazdów incentive w ręce swoich kompetentnych pracowników, rezygnując z usług agencji, które zarzucają im przez to działanie niezgodne z prawem. więcej... [KOMENTARZE (1)]
Mniej zezwoleń, więcej imprez
W stolicy, do października, wydano 162 zezwolenia na organizację imprez masowych, podczas gdy w 2008 roku było ich 240. Niewykluczone, że rok 2010 zostanie podsumowany 40-procentowym spadkiem liczby wydanych zezwoleń. więcej...
Winobranie z Africą Line
Biuro w ramach wygranego przetargu zrealizowało wyjazd do Tokaju dla 30 pracowników kancelarii White & Case. Tematem przewodnim imprezy był proces produkcji wina. więcej...
Eskadra Publica z Dax Cosmetics
Warszawska agencja Eskadra Publica zorganizuje eventy dla firmy Yoskine – ekskluzywnej marki Dax Cosmetics. Agencja wygrała przetarg na roczną obsługę PR. więcej...
Znamy nominacje do tytułu Osobowość Roku MICE Poland 2010
Po raz kolejny wybieramy Osobowość Roku w branży eventowej. więcej...
Monako kusi Polaków ofertą incentive
– Księstwo dotkliwie odczuło kryzys. W ostatnim roku odnotowaliśmy spadek stopnia zajętości pokoi hotelowych o 11 proc. Teraz sytuacja wraca do normy. Ponownie zgłaszają się do nas firmy, które w 2009 roku nie mogły zrealizować planowanych wydarzeń. więcej...
IAPCO: VAT po europejsku
International Association of Professional Congress Organisers zainicjowało na swoim spotkaniu w Atenach dyskusję na temat zmieniających się przepisów, dotyczących podatku VAT od usług. Pia Michelsen z Komisji Europejskiej (DG TAXUD) podjęła próbę wyjaśnienia na czym polegają te zmiany i które z nich mogą wpłynąć na członków stowarzyszenia. więcej...
Alternatywa Events dla kreskówek
Na zlecenie European Licensing Company agencja zajmie się kompleksowym przygotowaniem konferencji dla stacji Cartoon Network. więcej...
Safpol otwiera dział incentive
Stworzenie działu incentive w Safpol Travel według opinii prezesa biura Jakuba Adamowicza było wynikiem strategii rozwoju firmy, a także naturalną odpowiedzią na potrzeby klientów. Z usług Safpol Travel korzystały dotychczas m.in. takie firmy, jak Maspex, Drabpol czy Den Braven. więcej...
Exploring Wrocław rozszerza działalność
Exploring Events to nowa nazwa agencji Exploring Wrocław. Zmiany są związane z rozwojem firmy. więcej...
Teleturniej Milionerzy do wynajęcia
Firma Intergalactic wprowadziła do oferty grę, wzorowaną na teleturnieju Milionerzy. więcej...
Ruszają targi Meetings Poland Expo 2010
W tegorocznych Meetings Poland Expo wezmą udział międzynarodowi eksperci. O doświadczeniach stolicy kultury europejskiej opowie Jacquie Rogers, menadżerka Centrum Kongresowego z Liverpoolu, a o doświadczeniach Portugalii ze swojej prezydencji opowie Helena Weinstein, wiceprezes Europejskiej Federacji Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów. więcej...
Jedyny taki hotel na świecie
Radisson Blu Kraków jest pierwszym hotelem na świecie, który otrzymał certyfikat BS 8901 przyznawany za odpowiedzialne i „zrównoważone” zarządzanie spotkaniami oraz eventami. Opracowanie zestawu ponad 50 procedur dotyczących codziennej pracy i zarządzania spotkaniami zajęło blisko dwa lata. więcej...
Łagodniejsze kryteria, niższa składka
Od nowego roku potencjalni członkowie Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel zapłacą niższą składkę. Podczas walnego zgromadzenia członków SOIT podjęto decyzję o zmianie statutu. więcej...
Klienci TossUp sami zrobią sobie oferty
Kreator imprez dostępny na stronie internetowej agencji eventowej TossUp daje możliwość samodzielnego stworzenia indywidualnej oferty bez kontaktu z agencją. więcej...
Impart nie zapłaci odszkodowania
Sprawa sądowa o odszkodowanie (37 500 zł) dla Pruszcza Gdańskiego, które według władz miasta miał zapłacić Mieczysław Watza, właściciel agencji eventowej Impresariat Artystyczny została rozstrzygnięta na korzyść agencji. więcej...
Radar na event
Na rynku pojawiła się nowa agencja Radar Events. W założeniu twórców ma obsługiwać niemal wszystkie rodzaje projektów wchodzących w skład branży MICE. więcej...
WM World Travel – i incentive, i pielgrzymki
Powstała nowa firma WM World Travel założona przez Wandę Radomską i Małgorzatę Uszyńską. Obie właścicielki posiadają długoletnie doświadczenie w pracy w sektorze turystycznym. więcej...
Oferta, która przechodzi z rąk do rąk
Oferta przygotowana przez Warsaw Motorsport Academy (WMA) dla Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego krąży w e-mailingu branżowym w celu znalezienia tańszego wykonawcy. więcej...

< 1   ...   74 75 76 77 78 80 81 82 83 84   ...   84 >
 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter