Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Reklama

»

Wymiary podstawowych powierzchni reklamowych w miesięczniku MICE Poland

Full page     235 x 297 mm + 5 mm na spady
1/2 strony pion     102 x 273 mm
1/2 strony poziom     208 x 136 mm
1/3 strony pion     69 x 273 mm
1/3 strony poziom     208 x 91 mm
1/4 strony pion     102 x 136 mm
1/4 strony poziom     208 x 68 mm
1/8 strony     49 x 136 mm /101,5 x 66,5 mm

Powierzchnie reklam niestandardowe
  • Advertorial (artykuł sponsorowany).
  • Materiał reklamowy nawiązujący formą do materiału redakcyjnego, oznaczony jako materiał promocyjny.
  • Brasilian cover.
  • Reklama na okładce (format rozkładówki) z dodatkowym skrzydełkiem wielkości strony, zagiętym do wewnątrz pisma.
  • DPS (double page spread) tzw. rozkładówka.
  • Materiał reklamowy opublikowany na sąsiadujących stronach (prawa+lewa).
  • French door/cover/gate.
  • Reklama na okładce pisma „ukryta” pod skrzydełkami rozchylanymi na zewnątrz pisma.
  • Insert.
  • Ulotka lub folder wrzucane/wklejane do czasopisma.
  • Reklama konsekutywna.
  • Reklama występująca na bezpośrednio następujących po sobie stronach – cena do kalkulacji w zależności od wybranej powierzchni.
  • Reklama kontekstowa.
  • Reklama umieszczona przy materiale redakcyjnym, który nawiązuje treścią do reklamowanego produktu/usługi.
  • Reklama teserowa.
  • Reklama, która przed przekazaniem komunikatu właściwego angażuje odbiorcę, wykorzystując jego ciekawość, do odkrycia jej przesłania docelowego.
  • Z-gate.
  • Reklama (format rozkładówki) „ukryta” pod okładką z dodatkowym skrzydełkiem odchylanym w przeciwnym kierunku niż pismo.
 
Specyfikacja techniczna


Pliki wektorowe (eps (preferowane), ai, cdr, fh)

CMYK - czcionki zamienione na krzywe

bitmapy - dołączyć jako osobne pliki

Pliki graficzne:
TIFF (CMYK) min. rozdzielczość przy 1:1 - 300 dpi
TIFF (grayyscale) min rozdzielczość przy 1:1 - 300 dpi
EPS (bit mapowy, CMYK) min. rozdzielczość 1:1 - 300 dpi
EPS (bit mapowy, grayyscale) min. rozdzielczość 1:1 - 300 dpi
JPG kompresja 12 - 300 dpi

mile widziane eps bit mapowe


Kontakt:

Jagoda Walczak
Dyrektor ds. sprzedaży
tel.: (22) 822-20-16

j.walczak@euroedytor.pl
 
Wydarzenie

»


Ludzie branży

»

Elżbieta Lendo 

Prezes Zarządu Polskie Hotele Niezależne

 

O sobie: 

Elżbieta Lendo, od 30 lat aktywna zawodowo. Zarządza kilkoma spółkami hotelowymi, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w grupie Lendo Hotels Group, w tym: Hotel Willa Port w Ostródzie, oraz Term Warmińskich w Lidzbarku Warmińskim. Od 2019 roku Prezes Zarządu Polskich Hoteli Niezależnych, organizacji skupiającej polskie niesieciowe hotele. Od 2022 członek EHMA – European Hotel Managers Association. Prywatnie: Energiczna, z poczuciem humoru, kreatywna i przebojowa. Nie boi się stawiać czoła wyzwaniom, uważa, że kluczem do sukcesu jest cierpliwość, konsekwencja, wiara w to, co się robi, skalkulowane ryzyko i umiejętne podejmowanie decyzji. Mama dwóch synów: Aleksandra i Igora.


.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter