|
|
|
|
|
TRENDY
Radość i zabawa nadają ton w 2023 roku
|
|
Ukazała się prognoza Wundermana Thompsona „The Future 100: 2023”, która identyfikuje 100 trendów w różnych branżach. Wybrałam trzy, które moim zdaniem łączą się z wydarzeniami biznesowymi. Są to „Ageless Play”, Absurdist Stays oraz „Metatravel”.

więcej...
|
|
|
TARGI
Promo Show – biznes to relacje
|
|
Ponad 210 wystawców, tysiące gadżetów reklamowych, blisko 600 marek, konkurs Super Gift, szeroka gama propozycji od dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych. Tak można podsumować nowy format Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Promo Show.

więcej...
|
|
|
HOTELE
Accor z nową strukturą organizacji
|
Zgodnie z zapowiedzią z lipca ubiegłego roku, Accor rozpoczyna wdrażanie nowej struktury organizacyjnej marek. W zależności od lokalnych przepisów prawa cały proces obejmie pierwszy kwartał 2023 roku. Zmiana pozwoli grupie przyspieszyć rozwój i sprawniej reagować na zmiany rynkowe.
więcej...
|
|
|
WYDARZENIE
Branża o gwiazdach w Arłamowie
|
|
„Sięgnąć gwiazd” to motyw przewodni czwartej edycji Arłamów Business Challenge (ABC), która odbyła się w dniach 23 – 25 października. Do hotel Arłamów zostali zaproszeni przedstawiciele największych firm i korporacji z całej Polski, które organizują wydarzenia w sektorze MICE.

więcej...
|
|
|
Sylwia Perzyńska
Dyrektor generalna Hotelu Tobaco w Łodzi.

Zawodowo: Absolwentka Zarządzania i Marketingu ze specjalizacją Turystyka i Hotelarstwo. Z branżą związana od 24 lat, dyrektor operacyjna Arche Hotel Tobaco, Cluster General Manager Hotel Tobaco i Arche Residence Łódź, obecnie dyrektor generalna Arche Hotel Tobaco.
Prywatnie: Absolutna pasjonatka motoryzacji i podróży – ukochane miasto Londyn.
Obserwuj nas w mediach społecznościowych »
|