Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


NAGRODY
Znamy finalistów 11. edycji Eventex Awards 

Eventex opublikował listę finalistów tegorocznego konkursu. Wśród nich znajduje się także polski akcent. Wyniki konkursu poznamy 10 maja.


W tym roku otrzymano 561 zgłoszeń z 37 krajów świata. To dotychczasowy rekord. Najpopularniejsze kategorie to te odnoszące się do wydarzeń online i hybrydowych: Virtual Event, Online Conference, Live Streaming Event, Virtual B2B Event, Hybrid Event, Virtual Event Solution. To pokazuje jaka zmiana zaszła w branży eventowej w obliczu pandemii.

Wśród nominowanych najliczniej reprezentowani są Amerykanie, Rosjanie, Holendrzy, Niemcy i Brytyjczycy. Z Polski nominowano projekt "OLX Know How 2021", przygotowany przez Live Age. Znalazł się w kategoriach: Online Conference, Virtual B2B Event oraz Virtual Experience - Consumer & Business Services. 

- Gratuluje wszystkim finalistom. Ciągle powtarzamy, że każda praca zasługuje na uznanie, ale dołączenie do grona finalistów najważniejszych na świecie nagród w branży eventowej to naprawdę duże osiągnięcie - mówi Ovanes Ovanessian, współzałożyciel Eventex Awards. 

Pełna lista nominowanych: https://eventex.co/finalists/

2021-04-23 10:21:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter