W ciągu 30 lat Allegro stale rozbudowywało swoje kompetencje, poszerzało zakres oferowanych usług z obszaru komunikacji marketingowej, aby dzisiaj kompleksowo wspierać klientów i budować ich brand experience, wykorzystując szeroką paletę narzędzi marketingowych w różnych kanałach – live, digital oraz hybrydowo. Agencja zatrudnia ponad 40 specjalistów z różnych obszarów – strategii, kreacji, client service’u, produkcji eventów, social mediów, digital marketingu i PR.
Agencja w ciągu 30 lat świadczyła usługi dla ponad 300 klientów z większości branż: automotive, budowlanej, farmaceutycznej, FMCG, finansowej, rozrywkowej, technologicznej, telekomunikacji i wielu innych. Tylko w ostatnich 5 latach, agencja pracowała m.in. dla: adidas, Allianz, Audioriver Festival, Avon, Bahlsen, CNH-Steyr, Coca-Cola, Diebold Nixdorf, Echo Investment, Empik, E.Wedel, Eurocash, EY (Ernst & Young), Grohe, Henkel, ING Bank Śląski, Mastercard, Mazda, McDonald’s, Michelin, Metro Properties, M. st. Warszawa, Nestle, Nissan, Nordea, Oppo, Orange, PwC, Provident, Renault, Stock, Samsung, Santander Consumer Bank, Servier, Superpharm, TikTok, T-Mobile, Wielton.
Do każdego briefu czy projektu od zawsze podchodziliśmy niestandardowo. Pomysły, które rodzą się w agencji, często są bardzo odważne. Cieszę się, że nasi klienci nam ufają i chcą je z nami realizować. To właśnie dzięki naszym klientom mogliśmy, jako pierwsza agencja w Polsce, wykorzystać fenomenalny, gamingowy silnik Unreal Engine do stworzenia niepowtarzalnych wirtualnych rzeczywistości (VR, AR), prowadzić kampanie reklamowe na kilku europejskich rynkach równocześnie czy spróbować swoich sił w temacie NFT. – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency.
Agencja nie zatrzymuje się i patrząc mocno w przyszłość, rozwija swoje kompetencje w kierunku świata metaverse i jego wykorzystania dla marek, rozwoju usług digitalowych, technologii VR, AR, jak również AI. Ważnym kierunkiem jest także kwestia sustainability i ESG, zachęcania klientów do prowadzenia działań marketingowych w sposób odpowiedzialny społecznie, minimalizujący negatywny wpływ na środowisko i otoczenie.