Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


JUBILEUSZ

Allegro Brand Experience Agency
od 30 lat na rynku 


Allegro Brand Experience Agency w tym roku świętuje trzy dekady dostarczania niezapomnianych 
i najlepszych doświadczeń swoim klientom. Założona w 1992 r. przez Annę Gogacz jako kilkuosobowa agencja koncertowa, stała się jedną z topowych i najbardziej rozpoznawalnych agencji eventowych w Polsce. 


 W ciągu 30 lat Allegro stale rozbudowywało swoje kompetencje, poszerzało zakres oferowanych usług z obszaru komunikacji marketingowej, aby dzisiaj kompleksowo wspierać klientów i budować ich brand experience, wykorzystując szeroką paletę narzędzi marketingowych w różnych kanałach – live, digital oraz hybrydowo. Agencja zatrudnia ponad 40 specjalistów z różnych obszarów – strategii, kreacji, client service’u, produkcji eventów, social mediów, digital marketingu i PR. 

Agencja w ciągu 30 lat świadczyła usługi dla ponad 300 klientów z większości branż: automotive, budowlanej, farmaceutycznej, FMCG, finansowej, rozrywkowej, technologicznej, telekomunikacji i wielu innych. Tylko w ostatnich 5 latach, agencja pracowała m.in. dla: adidas, Allianz, Audioriver Festival, Avon,  Bahlsen, CNH-Steyr, Coca-Cola, Diebold Nixdorf, Echo Investment, Empik, E.Wedel, Eurocash, EY (Ernst & Young), Grohe, Henkel, ING Bank Śląski, Mastercard, Mazda, McDonald’s, Michelin, Metro Properties, M. st. Warszawa, Nestle, Nissan, Nordea, Oppo, Orange, PwC, Provident, Renault, Stock, Samsung, Santander Consumer Bank, Servier, Superpharm, TikTok, T-Mobile, Wielton.

Do każdego briefu czy projektu od zawsze podchodziliśmy niestandardowo. Pomysły, które rodzą się w agencji, często są bardzo odważne. Cieszę się, że nasi klienci nam ufają i chcą je z nami realizować. To właśnie dzięki naszym klientom mogliśmy, jako pierwsza agencja w Polsce, wykorzystać fenomenalny, gamingowy silnik Unreal Engine do stworzenia niepowtarzalnych wirtualnych rzeczywistości (VR, AR), prowadzić kampanie reklamowe na kilku europejskich rynkach równocześnie czy spróbować swoich sił w temacie NFT.  – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency.

Agencja nie zatrzymuje się i patrząc mocno w przyszłość, rozwija swoje kompetencje w kierunku świata metaverse i jego wykorzystania dla marek, rozwoju usług digitalowych, technologii VR, AR, jak również AI. Ważnym kierunkiem jest także kwestia sustainability i ESG, zachęcania klientów do prowadzenia działań marketingowych w sposób odpowiedzialny społecznie, minimalizujący negatywny wpływ na środowisko i otoczenie.

 

2022-11-24 10:47:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenie

»


Ludzie branży

»

Elżbieta Lendo 

Prezes Zarządu Polskie Hotele Niezależne

 

O sobie: 

Elżbieta Lendo, od 30 lat aktywna zawodowo. Zarządza kilkoma spółkami hotelowymi, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w grupie Lendo Hotels Group, w tym: Hotel Willa Port w Ostródzie, oraz Term Warmińskich w Lidzbarku Warmińskim. Od 2019 roku Prezes Zarządu Polskich Hoteli Niezależnych, organizacji skupiającej polskie niesieciowe hotele. Od 2022 członek EHMA – European Hotel Managers Association. Prywatnie: Energiczna, z poczuciem humoru, kreatywna i przebojowa. Nie boi się stawiać czoła wyzwaniom, uważa, że kluczem do sukcesu jest cierpliwość, konsekwencja, wiara w to, co się robi, skalkulowane ryzyko i umiejętne podejmowanie decyzji. Mama dwóch synów: Aleksandra i Igora.


.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter