Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


WYDARZENIE

Branża o gwiazdach w Arłamowie

„Sięgnąć gwiazd” to motyw przewodni czwartej edycji Arłamów Business Challenge (ABC), która odbyła się w dniach 23 – 25 października. Do hotel Arłamów zostali zaproszeni przedstawiciele największych firm i korporacji z całej Polski, które organizują wydarzenia w sektorze MICE.




Tegoroczny program zgodnie z tradycją Arłamów Business Challenge podzielony został na dwie części: warsztaty merytoryczne oraz część wypełnioną aktywnościami. Tradycją jest również to, że każdego roku program wydarzenia zbudowany jest wokół innego przewodniego motywu – w tym roku były to gwiazdy. 

Podczas wspólnego oglądania arłamowskiego nieba w świat astronomii przeniósł uczestników Karol Wójcicki, dziennikarz naukowy, podróżnik i fotograf, autor bloga „Z głową w gwiazdach”, goście poznali gwiazdy i tworzone przez nie konstelacje. Poszukiwanie planet i przyglądanie się im przez wielki teleskop. Niebo nie miało przed gośćmi tajemnic!

Motyw „sięgania do gwiazd” towarzyszył także warsztatom „Motywacja, profesjonalizm, mistrzostwo”. W gronie panelistów znaleźli się  Krzysztof Ignaczak (sport), Adam Kram (muzyka), Karol Wójcicki (nauka) i Prezesa Hotelu Arłamów Michał Kozak (biznes). Rozmawiali oni o pasji, konsekwencji, dobrym planie, osiąganiu celów – mistrzostwie z różnych perspektyw. Panel przedstawicieli biznesu był poświęcony organizacji mistrzowskich wydarzeń, a jego uczestnicy zweryfikowali, jaka jest w tym kontekście wartość trendów i czy pomagają osiągnąć założony cel. Obie rozmowy były moderowane przez Magdalenę Kondas (redaktor naczelna Meeting.Planner.pl).

Na sam koniec części merytorycznej psycholog i trener biznesu Wojciech Herra przedstawił siedem zasad mistrzowskich zespołów, w myśl tezy, że dobra współpraca ma wiele twarzy. 

W drugiej części ABC uczestnicy zmierzyli się ze sobą w grze „Arłamów bez kurtyny”- autorskiej grze Hotelowej, a finałem była uroczysta kolacja w hotelowym Patio z występem zespołu Stage Fever.

– Spotkanie z przedstawicielami biznesu jest dla nas bardzo ważne. Wspólnie tworzymy ten pełen wyzwań rynek, warto więc było poświęcić czas na rozmowę, budowanie partnerstwa, relacji. W Arłamowie jest bardzo dobra atmosfera, aby biznes i pracę łączyć z chwilą przyjemności. Doświadczamy tego i obserwujemy każdego dnia, chcieliśmy tym zarazić uczestników IV edycji wydarzenia – podsumowuje Dorota Nidzgorska-Mazonik.

 

Zobacz zdjęcia w galerii

 

2022-12-06 10:16:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenie

»



Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo: Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe życie związane ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Prywatnie: Jestem psiarzem, aktualnie towarzyszy mi Astor – kundel doskonały, ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywamy piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają mi ładować baterie.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter