Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MATERIAŁ PARTNERA

Warszawa zadowolona z wyników 

turystyki biznesowej


Wyniki Warszawy w zakresie turystyki i biznesu w pierwszym półroczu 2023 roku są dowodem na rozwój i rosnącą atrakcyjność miasta na arenie międzynarodowej.



W tym czasie, pozyskano 11 wydarzeń MICE (Meetings, Incentives, Conferencing, Exhibitions) w naszej stolicy, które przyciągają do miasta wielu delegatów, generując ponad 7 300 noclegów. Szacunkowa wartość tych noclegów przekracza 2 600 000 zł, co wskazuje na duże zainteresowanie Warszawą jako miejscem spotkań i konferencji.

Systematycznie rośnie zainteresowanie Warszawą wśród międzynarodowych organizatorów spotkań. Warszawa zaczyna powoli odbudowywać swoją pozycję na międzynarodowym rynku MICE, po zapaści wywołanej pandemią i kryzysem związanym z wojną na Ukrainie.

W pierwszym półroczu 2023 roku, Warsaw Convention Bureau podjęło wiele inicjatyw mających na celu promocję Warszawy jako miejsca dla wydarzeń biznesowych i konferencji.

Na przykład, uczestniczyło w targach IMEX 2023, jednych z najważniejszych na świecie targach branży spotkań i podróży incentive. Udział w tym wydarzeniu umożliwił promowanie Warszawy na międzynarodowej scenie i nawiązanie kontaktów z kluczowymi decydentami z branży MICE.

Podczas kongresu Europejskiego Towarzystwa Laryngologicznego (ELS) w Mediolanie, który odbył się od 8 do 10 maja 2023, promowano Warszawę jako miejsce przyszłego kongresu ELS w 2025 roku.

Dynamiczny rozwój Warszawy jako miejsca dla wydarzeń MICE jest widoczny i doceniany na arenie międzynarodowej, działania WCB przyczynią się do wzrostu zainteresowania Warszawą i do odbudowy jej pozycji jako jednego z czołowych miejsc dla spotkań i konferencji w Europie.

 

 

 

 

2023-07-24 11:43:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenie

»



Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo: Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe życie związane ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Prywatnie: Jestem psiarzem, aktualnie towarzyszy mi Astor – kundel doskonały, ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywamy piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają mi ładować baterie.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter