Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MATERIAŁ PARTNERA

Green Mountain Hotel***** w Karpaczu – wiele możliwości i odpowiedź na potrzeby branży MICE

Green Mountain Hotel***** w Karpaczu wyróżnia się kompleksową ofertą, wysokim standardem obsługi i doskonałą lokalizacją. Potencjał samego Karpacza jako destynacji MICE oraz plany dalszego rozwoju przedstawia Adam Pruszkowski, Dyrektor Generalny hotelu.

Co wyróżnia Was jako hotel – jakie są Wasze mocne strony?
Nasz hotel to nie tylko sale konferencyjne, pokoje hotelowe oraz komfortowe apartamenty, ale przede wszystkim rozbudowana infrastruktura, dzięki której można w wolnym czasie zrelaksować się w strefie wellness, skorzystać z oferty renomowanego salonu Dr Irena Eris Beauty Partner, skosztować włoskich dań w Restauracji Albero lub odkryć wyjątkowe smaki Restauracji Green. Zdaje się też, że Green Mountain Hotel***** stał się już synonimem dla idealnej lokalizacji, gdyż z okien (także niektórych sal konferencyjnych) rozpościera się widok na pasmo Karkonoszy – w tym najwyższy szczyt, Śnieżkę. Hotel położony jest tuż przy czarnym szlaku turystycznym, co sprawia, że ogromnym zainteresowaniem podczas organizowanych przez nas integracji cieszą się wycieczki z przewodnikiem górskim.

Jaki jest potencjał Karpacza jako destynacji MICE?
Chcemy, by Karpacz kojarzył się bezpośrednio z fantastycznymi wydarzeniami i rozwojem segmentu MICE, i działamy, by to osiągnąć. Karpacz to miejsce wybierane przez organizatorów ze względu na swoje doskonałe usytuowanie – w otoczeniu natury, z wieloma możliwościami i licznymi atrakcjami, które sprzyjają aktywnemu spędzaniu czasu, a tym samym kreatywnej integracji zespołów. To miasto położone w regionie, który jest na wyciągnięcie ręki, a wciąż wydaje nam się, że pozostaje tu tak wiele do odkrycia – to jest właśnie ta niezwykła przestrzeń i szansa dla organizatorów eventów. O ogromnym potencjale Karpacza jako destynacji MICE świadczy także corocznie organizowane tutaj Forum Ekonomiczne, którego uczestników gościmy również w Green Mountain. To jest ogromne wydarzenie, a jego organizacja jest na najwyższym poziomie. To świadczy o gotowości Karpacza do realizacji naprawdę wyjątkowych przedsięwzięć.  

W jaki sposób chcecie pokazać potencjalnym klientom, że jest to atrakcyjna destynacja?
Atrakcyjność Karpacza to, jak wspominałem, liczne atrakcje i możliwości, dlatego kluczowa jest nasza oferta, którą kierujemy do naszych potencjalnych klientów. To właśnie ta oferta pokazać ma, jak wiele do zaoferowania ma ten region – razem z zaprzyjaźnionymi firmami przygotowaliśmy zatem ciekawe warsztaty manualne, wycieczki z przewodnikiem (przeprowadzane nie tylko w języku polskim) czy aktywności na świeżym powietrzu. Warto podkreślić także, że nasz Szef Kuchni tworzy menu w oparciu o lokalne produkty, by zapoznać uczestników wydarzeń również ze smakami naszego regionu. Postanowiliśmy jednak pójść dalej i w tym roku planujemy organizację cyklicznych famtripów dla kluczowych klientów, agencji eventowych czy organizatorów konferencji. Chcemy tym wyjść naprzeciw oczekiwaniom i pokazać, co oferuje nie tylko nasz hotel i jego rozbudowana infrastruktura, ale także Karpacz i jego okolice. Wierzymy, że to będzie inicjatywa, dzięki której organizatorzy dostrzegą ogromny potencjał, jaki drzemie w naszym regionie, i zaczną razem z nami budować skojarzenie Karpacza jako idealnej destynacji MICE. Do tego, że Karpacz jest odpowiednim miejscem dla organizacji wydarzeń, przekonujemy także podczas imprez branżowych, na których pojawiają się nasi doświadczeni specjaliści z działu dedykowanego organizacji eventów biznesowych. Ponadto, zawsze staramy się wspierać inicjatywy wydarzeń w Karpaczu. Stąd kolejny rok z rzędu jako pierwszy sponsor główny włączamy się w organizację sportowego wydarzenia 3xŚnieżka=1xMountBlanc, na który zapraszamy już w lipcu!

Jak prezentuje się Wasza oferta dla przemysłu spotkań?
Tworząc naszą ofertę, stawiamy przede wszystkim na elastyczność – w kontaktach z naszymi klientami zaś na rozmowę i odpowiadanie na przedstawione potrzeby. Dlatego też starannie przygotowane bankiety, konferencje, spotkania biznesowe czy integracje są efektem szczegółowych ustaleń i realizowania sugestii organizatora. Jeśli chodzi natomiast o nasze zaplecze konferencyjne, do dyspozycji naszych klientów mamy 5 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni prawie 400 m2 – 4 z nich mogą być modyfikowane dzięki systemowi ścian przesuwnych. Jesteśmy zatem w stanie przygotować wydarzenie dla 180 osób. Z początkiem lutego poszerzyliśmy także nasz obiekt o 44 apartamenty, które stanowią kameralny aparthotel dla dorosłych, dzięki czemu teraz na Green Mountain składa się: 137 pokoi hotelowych oraz 225 komfortowych apartamentów. Jakie macie plany na dalszy rozwój?Mam wrażenie, że branża MICE rozwija się każdego dnia, i naszym zadaniem jest nad tym rozwojem nadążać. Z czym to się wiąże? Musimy przywyknąć do wprowadzania coraz to nowych zmian technologicznych, a także do śledzenia, a nawet wyprzedzania trendów związanych ze stylem życia oraz żywieniowych. Chcemy być zawsze krok przed tym, co staje się standardem – chcemy ten standard tworzyć.  

Jakie wyzwania aktualnie stoją przed zespołem Green Mountain?
Wymagania organizatorów wydarzeń zmieniają się ze względu na panujące trendy, nowe technologie i oryginalne rozwiązania. Nasz zespół musi umieć na te wymagania odpowiedzieć i stać się jeszcze bardziej elastyczny – wejść tym samym na jeszcze wyższy poziom komunikacji nie tylko na linii hotel – klient, ale także między działami hotelu. Dzięki temu organizowane eventy będą skrojone na miarę i na tym zależy całemu zespołowi. Wierzymy, że dzięki temu nie tylko Green Mountain Hotel*****, ale i Karpacz będą kojarzone z najwyższym poziomem organizacji przedsięwzięć MICE.

Adam Pruszkowski
Ma za sobą imponujące 35 lat
doświadczenia w branży hotelarskiej.
Jego kariera rozpoczęła się w Niemczech,
a następnie przeniósł się do Polski,
gdzie pełnił szereg kluczowych funkcji.
Był prezesem zarządu Hotelu Boss
w Miedzeszynie, wiceprezesem zarządu
Polaris Hospitality Enterprises i dyrektorem operacyjnym DoubleTree by Hilton Warszawa. Obejmował także stanowiska
dyrektora generalnego w hotelach takich jak DoubleTree by Hilton w Tiumeniu i Hiltonie Świnoujście. Jego najnowsze wyzwania
związane są z Green Mountain Hotel*****
w Karpaczu.


2024-04-25 13:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenie

»



Ludzie branży

»

Elżbieta Lendo 

Prezes Zarządu Polskie Hotele Niezależne

 

O sobie: 

Elżbieta Lendo, od 30 lat aktywna zawodowo. Zarządza kilkoma spółkami hotelowymi, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w grupie Lendo Hotels Group, w tym: Hotel Willa Port w Ostródzie, oraz Term Warmińskich w Lidzbarku Warmińskim. Od 2019 roku Prezes Zarządu Polskich Hoteli Niezależnych, organizacji skupiającej polskie niesieciowe hotele. Od 2022 członek EHMA – European Hotel Managers Association. Prywatnie: Energiczna, z poczuciem humoru, kreatywna i przebojowa. Nie boi się stawiać czoła wyzwaniom, uważa, że kluczem do sukcesu jest cierpliwość, konsekwencja, wiara w to, co się robi, skalkulowane ryzyko i umiejętne podejmowanie decyzji. Mama dwóch synów: Aleksandra i Igora.


.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter