|
|
Wystawcy lubią brytyjski Confex
Nowy podział na sektory, inicjatywy networkingowe i ponad tysiąc wystawców.
Jedna z najważniejszych zmian podczas targów Confex, odbywających się w londyńskim Earls Court, to podział na trzy sektory. Pierwszy to lokalizacje, gdzie można było znaleźć destynacje i obiekty nie tylko z Wielkiej Brytanii, ale i z całego świata. Tutaj również znajdowało się 25-metrowe stoisko Polski, reprezentowane przez Gdańsk Convention Bureau, Mazurkas Travel, Symposium Cracoviense i Krakow Convention Bureau. W strefie logistycznej wystawiali się dostawcy produktów i usług eventowych, zarówno typu indoor, jak i outdoor. Trzecia strefa nazywała się „Coś specjalnego”, przeznaczona dla wszystkich, którzy szukają inspirujących rozwiązań i nowości rynkowych. Odwiedzający nie mogli przeoczyć atrakcji, jaką było Media 10 Marina. Ta centarlnie umiejscowiona strefa networkingowa z barem, znajdowała się na wodzie. Właśnie to miejsce Alison Willis, dyrektor targów, wybrała na otwarcie imprezy pierwszego marca. Pierwszego dnia (Association Day) 150-osobowa grupa hosted buyers z różnych stowarzyszeń branżowych, oprócz zaplanowanych spotkań z wystawcami, uczestniczyła w przygotowanej dla niej konferencji edukacyjnej. Tego samego dnia przeprowadzone były takie inicjatywy networkingowe, jak Confex Connections i Meet the Market, zorganizowane przy wsparciu International Special Events Society i Visit London. Z zakresu edukacji zrealizowano także projekt Confex Knowledge, w ramach którego odbyło się około 50 seminariów, podzielonych na cztery sale tematyczne: marketing, umiejętności biznesowe i rozwój, organizacja oraz logistyka i forum branżowe. – Moje odczucia po targach są jak najbardziej pozytywne. Stoisko polskie robiło dość duże wrażenie na odwiedzających. Z chęcią oglądano nasze filmy. Ci, którzy nie znali wcześniej Krakowa chcieli poznać naszą ofertę. Generalnie pojawiało się dużo zapytań, w tym także tych dość konkretnych. Zainteresowanie było porównywalne do zeszłego roku, a może nawet większe – mówi Beata Paliś, manager, Kraków Convention Bureau. (xb)
www.interational-confex.com
Zobacz galerię
2011-03-21 08:16:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie »
Dołącz do dyskusji na FB »
|
|
Personalnie... Iwona Głuchowska
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.
O sobie:
Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.
|