Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Kreatorzy eventów w katalogu

Krakowskie wydawnictwo Na Czasie wydało kolejną edycję katalogu „Kreatorzy”. W publikacji znalazło się 45 firm, zajmujących się organizacją eventowów.

W „Kreatorach” zamieszczono także przykładowe realizacje oraz ich port folio wykonawców. – Skąd oni to wiedzą, jak oni to robią? Szósty zmysł, trzecie oko, niesamowita intuicja? Zapewniamy, że Kreatorzy zadbają o powodzenie każdego eventu z jednego prostego powodu – są po prostu najlepszymi specjalistami. W Katalogu Kreatorzy znajdują się informacje na temat organizatorów eventów wraz z wybranymi prezentacjami tworzącymi ich portfolio. W celu jak najpełniejszego przedstawienia możliwości Kreatorów przykłady zrealizowanych imprez uzupełnione zostały zdjęciami i krótkimi sprawozdaniami – zapewniają wydawcy katalogu.

W publikacji znalazły się m.in. Don’t Worry Creative Event & PR Agency, Agencja Akrat, Alternatywa Design, Alternatywa Events, Bardzo Oryginalna Oferta Marketingowa, Centrum Cybernetyki 2.2.2, Dart-Pol, Emmerson Lumico, Grupa Manta, In Spe, Premium Events.

Album jest wydany w eleganckiej oprawie. Informacje w katalogu mają służyć jako źródło inspiracji, a przede wszystkim pomoc w organizacji eventu. Katalog skierowany jest do osób i firm, które planują organizację eventu i chcą powierzyć jego realizację profesjonalistom.

Patroni medialni to m.in.: Wirtualnemedia.pl, info-PR.pl, laMODE.info, konferencje.com. Partnerzy strategiczni to m.in.: MICE Poland, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, MT Targi. Przy projekcie tegorocznej edycji współpracowała fotograf Lidia Popiel.


Katalog ukazał się w nakładzie 10 tys. egzemplarzy.

2011-04-18 07:43:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»






Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter