Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Nowością na tegorocznych targach jest wirtualny asystent

Ray Bloom, przewodniczący IMEX Group: W tym roku możemy zaproponować wiele nowych rozwiązań technicznych, które mają pomóc odwiedzającym rozeznać się w tym, co się dzieje na targach.

Czy w tym roku IMEX zaskoczy swoich uczestników?
W tym roku możemy zaproponować wiele nowych rozwiązań technicznych, które mają pomóc odwiedzającym rozeznać się w tym, co się dzieje na targach. Przykładem jest, wprowadzona wspólnie z MPI, specjalna aplikacja, która umożliwi pełny dostęp użytkownikom iphone oraz urządzeń blackberry i android do wszystkich niezbędnych informacji na temat targów: tego, co się na nich dziejei kiedy. Znajdą się tu także niezbędne informacje na temat ważnych spotkań i naszych partnerów.

Jak najlepiej zoptymalizować swój pobyt na targach?
O co powinien zadbać każdy odwiedzający targi IMEX, aby skorzystać z nich w możliwie największym stopniu?
Przede wszystkim zachęcam do odwiedzenia strony internetowej targów, na której znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące wystawców, spotkań i imprez odbywających się w czasie targów. Na tej podstawie każdy może ułożyć najbardziej optymalny dla siebie plan działania. Wcześniejsze przestudiowanie strony internetowej pozwoli maksymalnie wykorzystać czas na targach, dobierając wystawców i partnerów, z którymi chcemy się spotkać. Strona www daje możliwość wcześniejszego umówienia się na spotkanie, pozwala także przesłać oferty i niezbędne dokumenty, dzięki czemu nasi partnerzy mogą nas dobrze poznać jeszcze przed właściwym spotkaniem. Tutaj znajduje się także pełny wykaz seminariów i prelekcji. Polecam także wprowadzone w tym roku narzędzie Meetings Mindset® Online Performance Centre. To „wirtualny asystent”, który pomoże określić i zoptymalizować nasze oczekiwania dotyczące targów.



Targi są uważane za barometr, który ilustruje kondycję całej branży. Jakie obserwacje poczynił pan na temat tego rynku, przygotowując tegoroczny IMEX?
Wszystkie przesłanki wskazują na to, że najgorsze już za nami. Kryzys przemija, dzięki czemu możemy teraz z większym optymizmem, niż przez ostatnie dwa lata, patrzeć w przyszłość. Hosted buyers planują więcej spotkań, także zleceniodawcy i usługodawcy są żywo zainteresowani nawiązywaniem nowych kontaktów biznesowych. Kryzys finansowy sprawił, że wszyscy działający w branży MICE musieli wykazać się większą kreatywnością, aby zadowolić klienta, dysponującego mocno ograniczonym budżetem. Myślę, że taki sprawdzian umiejętności, odbije się pozytywnie na jakości i oryginalności usług oferowanych przez agencje dzisiaj.
 

Jakie są najważniejsze trendy pojawiające się w branży MICE w ostatnim czasie?
Myślę, że w dalszym ciągu najbardziej popularne stają się „zielone” spotkania i „zielone” eventy, realizowane w przyjaznych dla środowiska obiektach. Dbałość o ekologię jest silnym trendem, który nie traci na popularności. W tym roku bardzo ważne stały się również social media i ich wykorzystanie w biznesie. Chcąc być zauważonym na rynku, nie można już pominąć tego aspektu komunikacji. (mk)

2011-05-09 12:26:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»






Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter