Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Rusza zintegrowana kampania promująca MICE w Polsce

Live marketing stał się częścią nowych działań promocyjnych Convention Bureau of Poland. Tegoroczna kampania promocyjna CBP, skierowana do przedstawicieli sektora spotkań, objęła trzy główne rynki zagraniczne: Niemcy, Wielką Brytanię i Francję.



Wybór tych krajów podyktowany był warunkami strategii marketingowej, zaplanowanej na lata 2007-2013, którą Polska Organizacja Turystyczna realizuje w ramach funduszy europejskich. Przedstawiciele CPB podkreślają, że te rynki docelowe pokrywają się również z ich założeniami. Polityką Convention Bureau of Poland było rozpoczęcie kampanii jeszcze przed branżowymi targami IMEX. Oficjalna inauguracja kampanii POT nastąpi 8 czerwca. W trakcie targów IMEX polski akcent ma być również mocno zauważalny, m.in. w katalogu i magazynie targowym Show Daily, w głównej kawiarni dla prasy, holu głównym i na stronie internetowej targów. Frankfurt stał się także częścią trasy Road show 2011 „Polska. Move Your Imagination”, w którym 31 marca miała miejsce pierwsza prezentacja promocyjna. Kolejne odbyły się 19 kwietnia w Londynie i 5 maja w Paryżu. Projekt ten realizowany był przy współpracy z polskimi partnerami – przedstawicielami rekomendowanych przez CBP firm oraz miejskich i regionalnych convention bureaux. Prezentacje przez nich prowadzone skierowane były do lokalnych planistów, z którymi nawiązywano bezpośrednie kontakty handlowe. Biorące w tym udział polskie firmy, stały się jednocześnie fundatorami voucherów na pobyty studyjne dla zagranicznych gości w Polsce, których łącznie ma przyjechać około trzydziestu. Kolejnym elementem jest prasowa kampania reklamowa, przygotowana przez agencję BBDO, której główną bohaterką jest młoda dziewczyna, opowiadająca o swoich przeżyciach w związku z pobytem w Polsce na konferencji lub evencie. Reklamy pojawią się w pięciu branżowych magazynach z trzech krajów docelowych. Integralną częścią kampanii CBP nadal pozostaje Program Ambasadorów Kongresów Polskich.
www.poland-convention.pl

2011-05-15 13:34:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»






Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter