Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»

Rekordowa kolumna na Show Renault

Jednym z zadań agencji Afekt, która przygotowała wydarzenie, było znalezienie rozwiązań logistycznych, pozwalających na ustawienie w jednym ciągu 678 samochodów.

Dzięki temu Polacy, podczas N-Gine Renault F1 Team Show na Torze Poznań, pobili rekord świata i wpisali się tym samym do księgi rekordów Guinnessa na najdłuższą kolumnę aut marki Renault. Przy realizacji imprezy pracowało około 250 osób. – Ogromnym wsparciem było doświadczenie ekspertów z Renault F1 Team, którzy towarzyszyli nam od momentu decyzji o organizacji F1 show w Poznaniu – mówi Grzegorz Telecki, Renault Polska. Impreza przyciągnęła ponad 140 tys. fanów, którzy mieli szansę zobaczyć Roberta Kubicę na żywo. Na ten dzień Renault przygotowało jeszcze wiele innych atrakcji, takich jak pokazy sportowych modeli samochodów Renault, pit stop – zmiana kół na czas, symulatory jazdy, mini tor F1, czy szkoła jazdy. Odbył się również pokaz jazdy nowego Renault Megane Trophy, prowadzonego przez rezerwowego kierowcę teamu Jerome’a d’Ambrosio. Organizatorzy, podsumowując imprezę, poinformowali, że realizacja w większości pokryła się z zakładanymi wcześniej założeniami. – Pierwotny program eventu był w niewielkim stopniu modyfikowany, ponieważ dochodziły nowe atrakcje dla szerokiej publiczności, ale podstawowe założenia nie ulegały modyfikacji – komentuje Telecki. – Ponieważ w 2007 roku zorganizowaliśmy F1 road show na ulicach Warszawy, w tym roku zdecydowaliśmy się na zmianę formuły i wybraliśmy tor w Poznaniu. Ponadto spodziewaliśmy się, że tegoroczna impreza przyciągnie zdecydowanie więcej fanów z uwagi na udział Roberta Kubicy. Musieliśmy więc zapewnić miejsce, które pomieści tych wszystkich, którzy będą chcieli spotkać się z Robertem. Trzeci powód to danie kibicom namiastki GP i przejazd bolidu po polskim torze – mówi Agata Szczech, dyrektor PR, Renault Polska. Sponsorem tytularnym została marka N-Gine, która wspiera Roberta Kubicę od początku sezonu 2010. – Dzięki obecności w Formule 1 budujemy takie wartości marki jak prestiż, jakość, energia, ekskluzywność i moc – wyjaśnia Konrad Suszczyński, dyrektor marketingu, Foodcare. (xb)

\"\"









Grzegorz Telecki: Pierwotny program eventu był w niewielkim stopniu modyfikowany, ponieważ dochodziły dodatkowe atrakcje.

2010-08-30 13:05:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter