Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Międzynarodowe Targi Poznańskie zorganizują COP 19

Ministerstwo środowiska ogłosiło dziś (2 września), jaka firma odpowiadać będzie za organizację logistyczno-techniczną COP 19. Zadanie to zostało powierzone Międzynarodowym Targom Poznańskim.

Ministerstwo wybrało tę firmę w drodze tzw. negocjacji bez ogłoszenia (to jedna z procedur przewidzianych w ustawie o zamówieniach publicznych). Całkowita wartość zamówienia to niewiele ponad 34 mln zł (bez VAT).
Ministerstwo zdecydowało się na ten krok mimo, że od lipca prowadziło postępowanie przetargowe w tej sprawie. Zostało ono jednak unieważnione.

- Powodem unieważnienia przetargu był fakt, że wszystkie oferty złożone przez firmy, które zakwalifikowały się do drugiego etapu tego postępowania opiewały na kwotę wyższą niż ta, którą ministerstwo planowało przeznaczyć na ten cel – twierdzi Paweł Mikusek, rzecznik prasowy resortu. – Najniższa z przedstawionych kwot wynosiła ponad 46 mln zł, tymczasem ministerstwo planowało wydać 34 mln zł.

COP 19 odbędzie się w Warszawie w dniach 11-22 listopada. Według szacunków, ma w nim wziąć udział ponad 10 tys. osób. O przetargu na obsługę tego wydarzenia przeczytać można w najnowszym numerze tygodnika „Wprost” . Zdaniem gazety (która powołuje się na anonimowego urzędnika z ministerstwa środowiska) został on ustawiony przez firmy, które zakwalifikowały się do drugiego etapu, w związku z tym resort przekazał sprawę Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

Cała ta sytuacja wywołała ogromne poruszenie wśród przedstawicieli agencji. Twierdzą oni, że to ministerstwo środowiska tak sterowało przetargiem, by móc go unieważnić, a organizację powierzyć z góry upatrzonej firmie.

Marta Gołda, kos

2013-09-02 19:16:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter