Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

W dobie spowolnienia troska o jakość powinna być szczególnie doceniana

Paweł Barski, marketing director Ricoh Polska, laureat konkursu w Osobowość Roku MICE Poland 2012 w kategorii „Zleceniodawca” nie ma wątpliwości – branża eventowa w Polsce została dotknięta spowolnieniem. Wciąż jednak powinna się kierować szczególną troską o jakość świadczonych usług.

\"\"- Spowolnienie gospodarcze spowodowało zmniejszenie zamówień i ruchy kadrowe – mówi Barski. – Obecnie, kiedy w większości przypadków największą rolę przy wyborze oferty odgrywa cena, warto zwrócić uwagę również na jakość – poprzez nagrodzenie osób, które swoimi działaniami pokazują, jak bardzo się ona liczy.

Paweł Barski podkreśla, że z tego względu konkurs Osobowość Roku MICE Poland ma bardzo pozytywny wpływ na kondycję całej branży. - To ukoronowanie całorocznej pracy, a wybór do pierwszej dziesiątki to duży zaszczyt i wyróżnienie - dodaje. - Zostanie laureatem... cóż, to już jak wisienka na torcie. Trzeba jednak pamiętać, że to także duża odpowiedzialność i nobilitacja do dalszej, jeszcze lepszej pracy. Czy warto wziąć udział w konkursie? Czy warto zgłosić swojego kandydata? Odpowiedź na te pytania jest oczywista – tak!

Nominację do tytułu Osobowość Roku otrzymują osoby, których nazwiska pojawią się najczęściej w zgłoszeniach naszych Czytelników. Jak można typować kandydatów? Na stronie internetowej miesięcznika „MICE Poland” w zakładce „Konkursy” znajduje się formularz, który wystarczy wypełnić i przesłać do naszej redakcji na adres osobowosc@micepoland.com.pl  40 osób (po 10 w każdej kategorii) z największą liczbą zgłoszeń znajdzie się w gronie nominowanych. Spośród nich Kapituła Konkursu wyłoni laureatów. Tegoroczna edycja konkursu Osobowość Roku MICE Poland została rozszerzona. Do trzech kategorii, w których do tej pory przyznawany był tytuł (Zleceniodawca, Organizator i Menadżer Obiektu) dołączyliśmy czwartą – Podwykonawca



2013-11-12 10:03:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter