Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Event Biznes, czyli jak przekonać do event marketingu

Poznanie nowoczesnych form promocji, budowania wizerunku marki, a także wzmocnienie autorytetu event marketingu – takie są główne cele przyświecające konferencji Event Biznes, w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim.

Spotkanie skierowane jest do firmowych i korporacyjnych managerów, dyrektorów działów marketingu, specjalistów z działów zakupów oraz członków zarządów. Program prelekcji opracowała Rada Programowa – SBE wspólnie z KAE. Tematy wykładów to m.in.: „Efektywność narzędzi z zakresu Event Managementu z uwzględnieniem profesjonalnego liczenia ROI”, „Event marketing – fakty a stereotypy. Diagnoza na podstawie badań i doświadczenia. Ujęcie naukowe i biznesowe”, „Event marketing jako narzędzie promocji”, „Event marketing a inne kanały komunikacji. – Naszym celem będzie przedstawienie wymiernych korzyści inwestowania większych środków finansowych na rzecz event marketingu i zjawisk z tym związanych. Obecnym trendem w krajach Europy Zachodniej jest przede wszystkim ambient, czyli bezpośrednie dotarcie do klientów przez wydarzenia. Sposobów na to są tysiące, wystarczy czerpać z dużej puli sprawdzonych już pomysłów – tłumaczy Adam Zagajewski, wiceprezes zarządu SBE. Konferencja odbędzie się w dniach 23-24 czerwca. Koszt udziału wynosi 1353 zł brutto. W cenę, wliczone jest uczestnictwo w Gali Event Biznes, wyżywienie, nocleg i niezbędne materiały. (mk)
http://eventbiznes.pl

2014-06-06 08:54:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter