Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Kondycja finansowa ICP Group SA

ICP Group SA opublikowała roczny raport dotyczący wyników finansowych. Przychody ICP ze sprzedaży w 2013 r. wyniosły 24 mln 943 tys. zł, co oznacza wzrost o 16 proc. w porównaniu do 2012 r. Wzrost przychodów nie przełożył się jednak na wynik finansowy grupy. Zysk netto w 2013 r. wyniósł 248 tys. zł, czyli był o 61 proc. niższy niż w 2012 r.

Pogorszenie wyniku finansowego jest spowodowane ciągłymi inwestycjami m. in. w Pharma House Concept Sp. z o.o., gdzie ICP rozwija działalność w obszarze pharmamarketingu. – Mamy przygotowany plan, pod kątem dużych przetargów publicznych. Ciężka praca w tym obszarze pokazała, że możemy wygrywać. To dopiero początek kolejnych tego typu projektów. Wszystko idzie zgodnie z planem – zapewnia Krzysztof Michniewicz, prezes ICP.
Widoczne są już pierwsze rezultaty. ICP Group w 2014 r. wygrała dwa prestiżowe przetargi zorganizowane przez NBP na łączną kwotę ponad 10 mln zł.
Ocena wynik ów spółki za kwartalny okres działalności niesie ze sobą pewne ryzyko.
– Co do wyników kwartalnych, to trzeba pamiętać, że problemem naszej branży jest sezonowość. Jak coś się przesunie to wypada nam z danego kwartału. Także raporty kwartalne nie zawsze są miarodajne. Tym bardziej, kiedy mamy za sobą dopiero pierwszy kwartał. Raport roczny jest zdecydowanie bardziej miarodajny. Pozyskanie nowych klientów, oraz kontynuacja współpracy z dotychczasowymi, powinny zaowocować dodatnim wynikiem finansowym w 2014 r. – zapowiada prezes ICP.
Analiza poprzedniego roku działalności, pozwala zauważyć, że cena akcji ICP w połowie 2013 r. wahała się w okolicach 4,3 zł, by w kulminacyjnym momencie osiągnąć 5,7 zł.
Z listu do akcjonariuszy wynika, że spółka w swojej strategii rozwoju odchodzi od wąskiej orientacji produktowej
w kierunku usług zintegrowanych, które odpowiadają na potrzeby rynku. Poza tym kładzie nacisk na nowe technologie, oraz ciągły rozwój w obszarze systemów motywacji i aktywizacji sprzedaży.
ICP Group SA to spółka funkcjonująca w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży: systemy motywacji i aktywizacji sprzedaży, programy lojalnościowe oraz programy badawczo-edukacyjne. W skład spółki wchodzą cztery marki: Incentive Concept (realizacja działań z zakresu programów motywacyjnych i incentive travel), Live Marketing Concept (realizacja wydarzeń specjalnych), Poland Concept DMC (obsługa klientów zagranicznych na terenie Polski) oraz Pharma House Concept (realizacja programów edukacyjno-badawczych. (mdz)

2014-07-02 08:57:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter