Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Marriott stawia na urządzenia mobilne

Sieć hotelowa Marriott International wprowadziła dwie aplikacje mobilne dla gości biznesowych. Działają one w prawie 500 obiektach należących do sieci na całym świecie, w tym także w Polsce – w Warsaw Marriott Hotel.

Pierwsza z aplikacji – Mobile Check-in/Check-out umożliwia członkom programu Marriott Rewards meldowanie i wymeldowywanie się z hotelu (prawie 500 obiektów na całym świecie, w tym m.in. Warsaw Marriott Hotel) bez konieczności oczekiwania przy recepcji. Po godzinie 16:00 w dniu poprzedzającym przyjazd goście otrzymują na swojego smartfona powiadomienie w trybie „push”, informujące o możliwości zameldowania się. Następnie otrzymują automatyczne powiadomienie, gdy ich pokój jest już gotowy. Jako że informacje o płatnościach zapisywane są na profilach członkowskich, goście muszą tylko zgłosić się do specjalnego stanowiska i odebrać wcześniej zaprogramowaną kartę. – Dziewięciu na dziesięciu przedstawicieli generacji Y, którzy po raz pierwszy skorzystali z usługi mobilnego zameldowania i wymeldowania, ocenili ją bardzo wysoko i stwierdzili, że skorzystaliby z niej ponownie przy kolejnym pobycie w hotelu – powiedział Paul Cahill, starszy wiceprezes ds. zarządzania marką Marriott Hotels. Druga aplikacja, Red Coat Direct, skierowana jest do organizatorów eventów, konferencji i kongresów. Umożliwia, już w trakcie trwania spotkania, wysyłanie do pracowników hotelu informacji dotyczących ewentualnych problemów lub zamówienia dodatkowych usług. Aplikacje można pobrać z iTunes Store firmy Apple, z Google Play, a także ze strony www.marriott.com/marriott/mobile-apps.mi. (mk)

2014-08-05 08:42:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter