Tematem najbliższych targów IT&CM China w Szanghaju będzie wykorzystanie mocno rozwijającej się gospodarki Chin oraz ożywionego na nowo popytu na produkty i usługi MICE.
Jak co roku impreza gościć będzie wystawców, kupców i przedstawicieli mediów z całego świata. Ekspozycje podzielono na trzy kategorie: Chiny, pozostałe kraje oraz wystawców działających globalnie. Każdemu wystawcy przysługiwać będą trzydzieści dwa spotkania z potencjalnymi kupcami na każde zabukowane 9 m kw. powierzchni wystawowej w przypadku korporacji i na każde 6 m kw. w przypadku pozostałych wystawców. Również na trzydzieści dwa spotkania zapraszany będzie każdy kupujący.
W celu zwiększenia biznesowej efektywności spotkań wprowadzono system dopasowujący, który umożliwi ich aranżację według preferencji kupujących i wystawców. W lutym 2011 roku system zostanie otwarty i uczestnicy targów będą mogli wybierać, z kim chcą się spotkać. Na tej podstawie system zaaranżuje 60 proc. spotkań.
Można także korzystać z programu hosted buyers, który gwarantuje darmowy transport i możliwość udziału we wszystkich wydarzeniach w programie targów, cztery, pięć noclegów oraz wycieczki po Szanghaju i okolicy.
IT&CM odbędzie się w Chinach już po raz piąty. Targi są kontynuacją odbywającej się już od kilkunastu lat imprezy IT&CM Asia. Chiny stają się coraz popularniejsze w branży spotkań, a Chińczycy twierdzą nawet, że w przyszłości rynek MICE podzieli się na Chiny i resztę świata. (abr)
IT&CM China, 13-15 kwietnia 2011 r., Szanghaj, www.itcmchina.com
Chińczycy twierdzą, że w przyszłości rynek MICE podzieli się na Chiny i resztę świata.