Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Kongres w cieniu zagrożeń

W tureckiej Antalyi odbył się 53. kongres stowarzyszenia ICCA (International Congress and Convention Association). Impreza zakończyła się sukcesem, mimo że plany organizatorów ograniczyła nieco napięta sytuacja społeczno-polityczna w regionie. W spotkaniu wzięło udział ponad 900 uczestników – specjalistów i profesjonalistów działających branży MICE. Goście przyjechali z 72 krajów świata.

Mniejsza frekwencja
Planując kongres organizatorzy liczyli na obecność około tysiąca gości. Okazało się jednak, że ze względu na zagrożenie terroryzmem nie wszyscy delegaci zdecydowali się na przyjazd. – Biorąc pod uwagę napiętą sytuację geopolityczną w regionie 900 delegatów, jacy pojawili się na kongresie to świetny wynik. Członkowie ICCA to ludzie, którzy podróżują często. Nie łatwo ich „wystraszyć” i zniechęcić do wyjazdu – powiedział Martin Sirk, dyrektor zarządzający ICCA. W podobnym tonie, w czasie ceremonii otwarcia wypowiadał się Arnaldo Nardone, ustępujący przewodniczący ICCA. – Kto by pomyślał, że w 2014 r. terror i strach będą wypełniać wiadomości telewizyjne i nagłówki gazet, niemalże bez końca. W związku z tym Turcja poniosła straty – mówił Nardone. W swoim wystąpieniu podkreślił, że kongres ICCA jest ważnym wydarzeniem – zarówno dla Turcji, ponieważ każdy z obecnych delegatów stał się ambasadorem tego kraju, dowodem na to, że nic złego się tam nie dzieje, ale także dla całego przemysłu spotkań. – Nasza branża zależy od dwóch rzeczy – możliwości swobodnego podróżowania i spotkań z innymi ludźmi. Strach i terror są fundamentalnymi wrogami tych wolności – powiedział Nardone.

Ważne zagadnienia
Jak zwykle organizatorzy kongresu ICCA dużą uwagę skupili na aspekcie edukacyjnym wydarzenia. Ponad 70 prelegentów w czasie czterech dni, wzięło udział w 50 sesjach edukacyjnych. Tematyka wykładów dotyczyła m.in. ewolucji konferencji i kongresów na przestrzeni lat, nowości technicznych i trendów, ale także sposobów skutecznego biddowania, technik obliczania ROI czy innowacyjnych działań CSR-owych. Oprócz tego, około 200 delegatów wzięło udział w towarzyszącym kongresowi programie Business Exchange. – Kongres ICCA to jak zawsze świetna okazja do odnowienia kontaktów biznesowych oraz zdobycia wiedzy o najważniejszych trendach w branży. Najwięcej uczestników przyciągnęła poranna sesja Best Marketing Award, którą w tym roku wygrało Monako, i w której miałam przyjemność uczestniczyć jako członek jury, oraz rewelacyjna Copenhagen Lecture, gdzie Magnus Lindkvist opowiadał o tym co nas czeka w przyszłości – mówi Anna Górska, przewodnicząca Oddziału ICCA Europy Centralnej i business development director w EXPO XXI Warszawa. Tradycyjnie spotkały się także poszczególne oddziały ICCA z całego świata. – Dla mnie kongres to również emocje związane z merytorycznym i organizacyjnym przygotowaniem spotkania członków Oddziału ICCA Europy Centralnej, gdzie ogłosiliśmy, iż razem z Juttą Heinrich z Frankfurt CVB będziemy przez kolejne 2 lata przewodniczyły oddziałowi. To ogromna odpowiedzialność, ale też duma, że po raz kolejny 159 członków z 18 krajów obdarzyło nas zaufaniem – dodaje Anna Górska. W czasie kongresu wybrano także nowego przewodniczącego ICCA – została nim Nina Freysen-Pretorius, założycielka i dyrektor zarządzająca The Conference Company z RPA. To pierwsza w historii stowarzyszenia przewodnicząca pochodząca z Afryki i trzecia kobieta na tym stanowisku. Zastąpiła Arnaldo Nardone, który zakończył swoją 2-letnią kadencję. 53. kongres ICCA odbywał się w dniach od 1 do 5 listopada w Susesi Luxury Resort w Antalyi. (mk)
www.iccaworld.com

2015-01-05 08:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

2015-05-28 14:37 BP

uwaga BP

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter