W dniach 8-9 lutego 2023 r. w samym centrum stolicy, w Expo XXI Warszawa, odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Promo Show - w nowej formule.
Targi skierowane były wyłącznie dla profesjonalistów. Event, który podczas poprzednich edycji był dedykowany agencjom reklamowym, w tym roku po raz pierwszy otworzył się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu.
- Jak co roku, ogromną uwagę przywiązujemy do jakości zwiedzających. Nasze targi dedykowane są profesjonalistom z branży, takich gości zapraszamy i takich także się spodziewamy. W tym roku podczas nowej formuły Promo Show dopisali także goście z zagranicy, słychać to było na halach targowych - mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.
To były dwa intensywne dni rozmów biznesowych, swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. Pozytywny czas zarówno dla wystawców jak i dla zwiedzających, wiele fascynujących rozmów, marketingowych inspiracji, premier i nowości. Nie mogło zabraknąć także branżowego konkursu. Wystawcy zgłosili ponad 100 produktów do konkursu Super Gift. Zwiedzający głosowali na gadżety, które najbardziej przypadły im do gustu.
Trzeci dzień targów - Wieczór Wystawców
Jak co roku i tym razem, pierwszego dnia targów wieczorem, w kultowym już BankClub odbyła się integracja wystawców i zwiedzających. Wieczór ten, od lat traktowany jest jako nieformalny trzeci dzień targowy, gdzie w ekskluzywnych wnętrzach klubu, przy dobrym winie można porozmawiać o biznesie. Tematem przewodnim gali był styl disco, a gwiazdą wieczoru cover band ABBA. W BankClub bawiło się ponad 1000 osób.
Podczas oficjalnej części imprezy, na scenę zostały zaproszone firmy, które w tym roku obchodziły swoje jubileusze, a wywiady z nimi pojawiły się na łamach drukowanego wydania OOH magazine: Asgard, Jaguar, Maxim, Atrium oraz Dream Pen.
- Za nami intensywny czas, ogrom pracy i masa przygotowań do międzynarodowego wydarzenia. Dzisiaj chcemy podziękować wszystkim wystawcom i zwiedzającym. Dzięki Wam i z Wami tworzymy niezapomniane wydarzenia, wspieramy branżę i budujemy relacje – mówi Robert Załupski, Dyrektor Generalny w OOH magazine, organizator targów.
Przyszłoroczne targi Promo Show odbędą się również w Expo XXI Warszawa 14 i 15 lutego 2024 r.