Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Venue

Eventowa nieskończoność w Hotelu Warszawianka

Konkurencja na rynku eventowym nieustannie wymusza na hotelach konieczność regularnego uatrakcyjniania swojej oferty. Bywa także, że skala wyzwań związanych z wydarzeniami przygotowywanymi w obiektach wymaga specjalnej rearanżacji przestrzeni i rozwoju jej zaplecza.


Czterogwiazdkowy Hotel Warszawianka, mieszczący się w podwarszawskiej Jachrance, jest chętnie wybierany jako miejsce organizacji różnego rodzaju wydarzeń.

W marcu tego roku w Sali Kongresowej, będącej największą tego typu przestrzenią w obiekcie, zorganizowano uroczystą galę, w której udział wzięło 200 specjalnych gości o statusie VIP. Organizacja tego wydarzenia zrodziła dla hotelu dobrą okazję do stworzenia nowej infrastruktury i zapewnienia dodatkowych udogodnień, które pod względem estetycznym i funkcjonalnym będą w stanie spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. Ukierunkowanie hotelu na klienta klasy premium zaowocowało m.in. znaczną rozbudową zaplecza technicznego oraz poszerzeniem oferty imprez plenerowych poprzez wybudowanie zewnętrznej sceny oraz zupełnie nową aranżacją alei.

 Projekt skupił się na stworzeniu wizualnie atrakcyjnej i dynamicznej przestrzeni – mówi Elżbieta Pniewska, dyrektor generalna Hotelu Warszawianka. Tematem przewodnim była nieskończoność, której symbolem miały być podwieszane, trójwymiarowe wstęgi wypełnione białymi kwiatami oraz przestrzenne, zmniejszające się łuki.  Dla zachowania spójności wystroju sali wszystkie projektowane elementy łączył ich kształt oraz kolorystyka, z wyraźną dominacją bieli, różnych odcieni szarości i grafitu oraz starego złota. Ponadto, naturalność zaprojektowanej scenografii została podkreślona przez odpowiednio wyeksponowaną roślinność.

 Przygotowanie projektu do realizacji trwało ponad 6 miesięcy. Ostateczna koncepcja powstała w wyniku współpracy inwestora z warszawską spółką Trust Us, specjalizującą się w wykańczaniu wnętrz obiektów komercyjnych, która zajęła się również kompleksową realizacją całego przedsięwzięcia.

 - Wspólnie z inwestorem pracowaliśmy na wstępnej, zaakceptowanej koncepcji aranżacji oraz uczestniczyliśmy w jej późniejszych modyfikacjach- mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us. Jeżeli chodzi o styl, dominowała tu różnorodność - zarówno w zakresie doboru materiałów, jak i ich kolorystyki. Finalnie Trust Us przygotował i dostarczył owalne stoły, różnorodne zabudowy, krzesła, parkiet taneczny, scenę oraz scenografię, która posłużyła jako tło sesji zdjęciowej – dodaje Ochońko.

2023-04-19 09:34:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter