Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Galeria

»

Festiwal Kultury Żydowskiej Warszawa Singera »

Bezpieczny Event »

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń »

Targi Rema Days 2020 »

Pierwsze urodziny Vienna House Mokotów »

Warszawski Koneser otwiera sezon »

Elfy Stowarzyszenia Branży Eventowej 2019 »

Event Biznes 2019 »

SITE Poland w Korei »

Stowarzyszenie Branży Eventowej w podróży do czasów PRLu »


< 1 3 4 5 6 7   ...   10 >
 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter