Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Galeria

»

Fresh Conference Toruń 2017 »

"Meksyk to więcej niż plaże" »

Otwarcie oddziału ACTE w Polsce »

Gala Travlreps »

XXIV Forum Humanum Mazurkas »

ATF Filipiny, Manila 18-25 stycznia 2016 »

Warsaw Business Run 2015 »

Targi EIBTM 18-20 listopada 2014 r. Barcelona »

5-lecie Bohoboco w EXPO XXI Warszawa, 17 listopada 2014 r. »

13 listopada 2014 r. Agencja Mea Group zrealizowała kolejny pokaz mody dla duetu Paprocki&Brzozowski, w warszawskim Soho Factory »


< 1 2 3 5 6 7 8 9   ...   10 >
 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter