Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Galeria

»

III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, 5–6 października, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska, Warszawa »

Wizyta przedstawicieli agencji eventowych w ramach programu „Zachwyć się Śląskiem”, Katowice, 25-27 lutego 2011. Organizator: Vienna International, www.angelo-katowice.pl »

The Worldwide Exhibition for Incentive Travel, Meetings & Events IMEX 24-26 maja 2011 r., Frankfurt nad Menem, Niemcy »

II Mistrzostwa Polski Branży Eventowej w Narciarstwie Alpejskim, Zakopane, 4-6 marca 2011. Organizator: Akademia Podróży, www.akademiapodrozy.pl »

International Confex, Londyn, 1-3 marca 2011 »

Gala Osobowość Roku MICE Poland 2010, 10 grudnia – przygotowania »

Event Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów, Warszawa, 7-8 października 2010 »

Gala Osobowość Roku MICE Poland 2010, 10 grudnia, Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” »

IT&CMA and CTW 2010 Bangkok Convention Centre, CentralWorld, Tajlandia, 5-7 października 2010 »

20-lecie Mazurkas Travel, Ożarów Mazowiecki, 1 października 2010 »


< 3 4 5 6 7 9 10   ...   10 >
 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter