Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Galeria

»

Gala Ambasadorów Polskich, Sheraton, Warszawa 4 listopada 2009 »

EIBTM, Barcelona, 1-3 grudnia 2009 »

Targi MeetingsPoland.pl, Expo XXI, Warszawa, 4-5 listopada 2009 »

European Chapter Leaders Forum, Radisson, Kraków, Kopalnia Soli w Wieliczce, 9-11 październik 2009 »

Mapa dojazdowa Osobowość Roku 2011 »

Event Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów, MT Polska, Warszawa, 6-8 październik 2009 »


< 5 6 7 8 9  
 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter