Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Galeria

»

IMEX Challange Poland 2010, Rodzinny Dom Dziecka, Warszawa, 13-15 września 2010 »

MPI RISE Award, Światowego Kongresu Edukacji MPI, Vancouver, 24 lipca 2010 »

Pierwsze kartingowe mistrzostwa branży eventowej, Warszawa, tor N-Gine Grand Prix, 26 sierpnia 2010 »

Regaty „O Muszlę św. Jakuba”, Olsztyn, 29-30 maja 2010 »

IMEX, Frankfurt, 25-27 maja 2010 »

“Nowe spojrzenie na incentive travel” konferencja Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, Sheraton, Warszawa, 25 marca 2010 »

Mistrzostwa Polski Branży Eventowej w Narciarstwie Alpejskim, Zakopane, 12-14 marca 2010 »

Akademia Traisu, MCC Mazurkas, Ożarów Mazowiecki, 4-5 marca 2010 »

Wrooom „F1 & MotoGP International Press Ski Meeting", Madonna di Campiglio 11-16 stycznia 2010 »

Gala konkursu Osobowość Roku MICE Poland, Patio Domu Dochodowego, Warszawa, 19 grudnia 2009 »


< 4 5 6 7 8 10   ...   10 >
 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter