|
|
|
Niepokoi mnie brak pytań ze strony agencji
|
W grudniowym wydaniu magazynu w rubryce "Akademia zleceniodawcy" rozmawiamy z Olgą Pruszkowską, Koordynatorem projektów marketingowych w Velux Sp. z o.o. Rozmowa dotyczy realizacji celów eventowych, sposobach doboru dostawców oraz współpracy z obiektami.
więcej...
|
|
Weź udział w konkursie Hashtag FBE
|
Już 11 stycznia 2018 największe coroczne spotkanie ludzi związanych z event marketingiem. W ramach spotkania organizator przewidział prelekcje, dyskusje, networking i rozmowy biznesowe, a także dwa atrakcyjne konkursy z nagrodami dla uczestników oraz trzecią edycję konkursu Top Event. Aby mieć szansę na wygraną w pierwszym z nich, warto wystartować już teraz.
więcej...
|
|
KAE o współpracy ze zleceniodawcami
|
Przedstawiciele agencji podjęli próbę analizy problemów towarzyszących im w codziennej pracy podczas inaguracyjnego spotkania "grupy roboczej ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR". Podczas wydarzenia, w którym uczestniczyli członkowie KAE, reprezentanci SAR, przedstawiciele działów zakupów i marketingu oraz dziennikarze, omówiono problem dumpingowania cen.
więcej...
|
|
.
|
promocja
|
PRZEPIS NA ŚWIĄTECZNE SPOTKANIE FIRMOWE
Zorganizuj w tym roku świąteczne przyjęcie firmowe, które na długo zapadnie w pamięć gości. Skorzystaj z doświadczenia i know-how koordynatorów spotkań z hoteli Radisson Blu w Polsce i zaskocz wszystkich wspaniałym smakiem i oprawą Tego najbardziej wyjątkowego spotkania w roku.
|
|
Po pierwsze – świąteczny klimat Wyczarowanie atmosfery świąt jeszcze przed Bożym Narodzeniem może okazać się sporym wyzwaniem. Przeczytaj kilka wskazówek na naszym blogu i pozwól się zainspirować! |
Po drugie – wspaniała kuchnia Wystarczy zaufać świetnym kucharzom i efekt mamy gwarantowany... a gdyby pozwolić sobie na odrobinę gwiazdkowego szaleństwa? Świąteczne potrawy też mogą być zaskakujące |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZOBACZ ŚWIĄTECZNE PROPOZYCJE HOTELI RADISSON BLU
Jest wiele wytycznych jednak najprostszy przepis na to, by Wasze „coroczne przyjęcie świąteczne” było wspanialsze niż wszystkie, to zorganizowanie go w jednym z hoteli Radisson Blu.
RADISSON BLU HOTEL, WROCŁAW RADISSON BLU HOTEL, GDAŃSK RADISSON BLU HOTEL, KRAKÓW RADISSON BLU HOTEL, SZCZECIN RADISSON BLU RESORT, ŚWINOUJŚCIE RADISSON BLU SOBIESKI HOTEL, WARSZAWA RADISSON BLU CENTRUM HOTEL, WARSZAWA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
więcej...
|
|
10 min z... Nord Events
|
W październikowym wydaniu MICE Poland znajdziecie prezentację Nord Events. O nowych klientach i planach rozwoju, rozmawiamy z Michałem Węgrzynem, event directorem agencji.
więcej...
|
|
„MICE Hub to my!" – warto się spotkać na dwudziestej edycji Meet The Bidder
|
patronat
Zbliża się największa dotychczas edycja cyklu spotkań Meet The Bidder z rekordową ilością wystawców. Już 22 listopada 2017 w hotelu Sound Garden Hotel w Warszawie, podczas Meet The Bidder Grand Edition: SMART Fairs for MICE and Luxury Travel, zespół Travel Bidder przedstawi polskim organizatorom branży MICE nowych partnerów biznesowych z wielu krajów. Głównym partnerem wydarzenia jest Polska Izba Turystyki.
więcej...
|
|
Rok 2018 przyniesie wzrost cen
|
Przyszły rok w branży MICE będzie stabilny, choć należy liczyć się ze wzrostem cen w hotelach i liniach lotniczych, wynika z raportu Carlson Wagonlit Travel. Ale koszty to przy organizacji imprez nie wszystko, przekonują eksperci.
więcej...
|
|
patronat Konferencja I Meet Hotel przenosi się do Warszawy
|
I Meet Hotel to cykl spotkań łączący lokalne społeczności hotelarzy. Po czerwcowym debiucie w Krakowie, seria przeniesie się do Warszawy, gdzie 17 listopada w Indigo Warsaw Hotel Nowy Świat odbędzie się jej druga edycja. W spotkaniu weźmie udział 100 hotelarzy i 4 prelegentów.
więcej...
|
|
Sprzedaż w branży eventowej wymaga personalizacji oferty
|
Współczesny rynek usług marketingowych jest już mocno nasycony. Usługodawcy prześcigają się w sposobach dotarcia do klienta oraz reklamowania swoich usług. Branża eventowa, która dynamicznie się rozwija nadal walczy o pozycję w budżecie marketingowym klientów. Dziś nie wystarczy być dobrym, nie wystarczy być również najlepszym. Trzeba dobrze „się sprzedawać”. O tym jak to zrobić, opowiada Nina Żukowska, dyrektor zarzązdająca w Świat Eventów. Zapraszamy do lektury listopadowego wydania "MICE Poland".
więcej...
|
|
European VR/AR Congress już w listopadzie
|
W Warszawie odbędzie się największa konferencja, dotycząca wirtualnej rzeczywistości w tej części Europy. Podczas 3 edycji prezentowane będą projekty i rozwiązania wykorzystujące także technologię rozszerzonej rzeczywistości.
więcej...
|
|
|
Personalnie... Iwona Głuchowska
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.
O sobie:
Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.
|