Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»

Światowy program MPI w Polsce
MPI Global Training po raz pierwszy odbył się w Polsce i ma już pierwszych dziesięcioro absolwentów. więcej...
Convention bureaux omawiają strategię
Convention bureaux działające w Polsce rozpoczęły cykl spotkań. więcej...
Sektor podróży służbowych wraca do normy
Rynek podróży służbowych zaczyna odczuwać poprawę. Kryje się jednak za tym wzrost cen i twarde negocjacje. więcej...
Incentive oprócz turystki indywidualnej
Rainbow Tours otworzyło dział incentive. więcej...
Unlimited Events ponownie dla BMW
Zakończył się kolejny cykl eventów BMW xDrive Live, skierowany do potencjalnych nabywców samochodów marki BMW. więcej...
Product launch bez gwiazdy nie ma racji bytu
Nieczęsto widać gwiazdy światowego formatu na polskich eventach. Jedynym wydarzeniem, które regularnie zaprasza międzynarodowych celebrytów jest Lexus Fasion Night, gdzie gościem szóstej edycji była aktorka Milla Jovovich. więcej...
Mistrzowie w Zakopanem
Akademia Podróży po raz drugi postanowiła zintegrować branżę podczas zawodów narciarskich. II Mistrzostwa Polski Branży Eventowej w Narciarstwie Alpejskim zgromadziły ponad 50 przedstawicieli agencji eventowych i zleceniodawców i usługodawców w sektorze spotkań. więcej...
Wystawcy lubią brytyjski Confex
Nowy podział na sektory, inicjatywy networkingowe i ponad tysiąc wystawców. więcej...
Event managerowie poznali ofertę Katowic
Impreza pod hasłem „Zachwyć się Śląskiem” zgromadziła w Katowicach ponad 50 event managerów i przedstawicieli agencji eventowych. więcej...
Rusza convention bureau w Krynicy-Zdroju
Spotkanie założycielskie convention, które funkcjonuje w formie stowarzyszenia, odbyło się 31 stycznia. Komitet założycielski stanowią Anna Jędrocha i Krzysztof Jędrocha (Symposium Cracoviense), Konrad Motyl (Hotel Motyl). więcej...
Eventy internetowe szansą dla marketerów
Ostatnio śledziłem dyskusje w internecie, w których brało udział wielu profesjonalistów z branży spotkań. Całkiem otwarcie i szczerze omawiali oni swoje obawy o ich rolę w firmach, które zaczęły używać wirtualnej technologii eventowej. więcej...
MPI Poland Spring Meeting już 17 marca
Kończy się dwuletnia kadencja zarządu stowarzyszenia. Wybory nowych władz połączone zostały ze spotkaniem edukacyjnym MPI Poland Spring Meeting, które odbędzie się 17 marca w hotelu Radisson Blu w Warszawie. więcej...
Baza danych ICCA będzie dostępna podczas szkolenia
Międzynarodowe stowarzyszenie ICCA (International Congress and Convention Association) po raz kolejny organizuje szkolenie ICCA Research, Sales and Marketing Programme. więcej...
Rebranding Safpol Incentive
Exciters Incentive Travel to nowa nazwa firmy, funkcjonującej dotychczas jako Safpol Travel. więcej...
Nie będzie odwołań tylko drobne korekty
Organizatorzy nadal będą musieli radzić sobie z ograniczonymi budżetami i rosnącymi oczekiwaniami klientów. więcej...
Marketerzy inwestują w zimę
Eventy zimowe, głównie B2C, nadal są chętnie wybieraną formą promocji. Dolna granica budżetów, przeznaczanych na eventy zimowe oscyluje wokół kwoty 50 tys. zł, z tymże dotyczy to raczej lokalizacji w miejscowościach górskich, a nie w dużych miastach. Średnio jednak są to kwoty rzędu 100 – 150 tys. zł i wydarzeń, generujących takie koszty, odbywa się najwięcej. więcej...
WDA rezygnuje z promocji, stawia na lobbing
Warsaw Destination Alliance ograniczyło swoją działalność i całkowicie rezygnuje z inicjatyw promocyjnych, skupiając się tylko na lobbowaniu za rozwiązaniami mającymi rozwijać Warszawę. więcej...
InDreams i UTE z Akademią Nikona
InDreams i United Travel & Events odpowiadają za sprzedaż i realizację tegorocznych wyjazdów w ramach Akademii Nikona. więcej...
MICE Poland na targach Confex w Londynie
W wydaniu MICE Poland International prezentujemy Polskę jako atrakcyjna destylację dla turystyki biznesowej oraz informacje o tym, co dzieje się w polskiej branży spotkań. więcej...
Branża jest przygotowana na kłopoty
Przemysł spotkań zdołał efektywnie przystosować się do nowych warunków, wolno wychodzącej z dołka gospodarki i braku globalnej stabilizacji, taka diagnoza wynika z corocznego raportu Roba Davidsona. więcej...

< 1   ...   75 76 77 78 79 81 82 83 84 85   ...   88 >
 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter