Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Hostessy i fordanserki w Hevent
Grupa Eventowa Hevent dołączyła do oferty firmy agencję hostess i fordanserek. więcej...
Wyciek oleju podtopił branżę spotkań
Wybuch na platformie wiertniczej w Zatoce Meksykańskiej, który miał miejsce 20 kwietnia, a w konsekwencji wyciek oleju do oceanu, znacząco osłabił amerykański sektor MICE. więcej...
Technologiczne wsparcie dla branży MICE
Organizatorzy EIBTM 2010 zachęcają do uczestnictwa w towarzyszącym targom Worldwide Technology Watch. WWTW otwarte jest dla firm rozwijających rozwiązania technologiczne dla sektora spotkań. więcej...
W Liverpoolu już sprzedają christmas party
W jednym z najważniejszych obiektów koncertowo-kongresowych Liverpoolu już trwają przygotowania do bożonarodzeniowej imprezy. więcej...
Junkers premiuje najlepszych
Effectica Direct wygrała przetarg na obsługę programu premiowego Lider Klub, skierowanego do najlepszych instalatorów, współpracujących z firmą Junkers. więcej...
Szczyt Microsoftu poraz trzeci z Event Partners
Podczas tegorocznej, piątej edycji Microsoft Technology Summit 2010, pasjonaci nowych technologii zapoznają się z propozycjami firmy Microsoft, porozmawiają o innowacyjnych rozwiązaniach, wezmą udział w laboratoriach komputerowych, Strefie Ekspertów oraz trzeciej edycji konkursu Speaker Idol więcej...
Rolls Royce i Bentley w Platinum Palace
Po raz drugi we Wrocławiu odbył się Ogólnopolski Zlot właścicieli samochodów Rolls Royce & Bentley, w którym wzięły udział 22 załogi z całej Europy. więcej...
Destino Mexico chce rekompensaty, Lufthansa może tylko przeprosić
Dwukrotnie odrzucono reklamacje Destino Mexico, w sprawie opóźnień w realizacji wyjazdu incentive do Meksyku. więcej... [KOMENTARZE (27)]
Polska spada w rankingu ICCA 2010
Polska – gospodarz 103 spotkań stowarzyszeń w minionym roku – wynikiem w rankingu dorównała… miastu – stolicy Danii. Kopenhaga, ubiegłoroczny gospodarz Szczytu Klimatycznego, z takim rezultatem plasuje się na 6. miejscu w kategorii najpopularniejszych miast dla branży spotkań, podczas gdy Polska w kategorii najpopularniejszych państw zajęła 29. lokatę. więcej...
Kombinat Artystyczny przekształcony
Po 12 latach istnienia Agencja Strategii Eventowych Kombinat Artystyczny przekształciła się w Grupę Kombinat. Zmiany związane są z rozszerzeniem profilu firmy. więcej... [KOMENTARZE (3)]
Restrukturyzacja w Bartbo
Oprócz nowej siedziby i nowego sprzętu (o których pisaliśmy w numerze marcowym MP), pracownicy olsztyńskiej firmy dostali także nowe obowiązki – dział marketingu oddzielono od działu sprzedaży. więcej...
Flash MobPRerii dla HP
Agencja wygrała przetarg na stworzenie konceptu obchodów 5. urodzin Globalnego Centrum Biznesowego HP i realizację wybranych przez zleceniodawcę wydarzeń. więcej...
Katowice chcą być liderem w przemyśle spotkań
Katowice pozycjonują się jako lokalizacja MICE. Odkąd w mieście powstało biuro convention, jego przedstawiciele podejmują działania, aby zaprezentować potencjał Katowic w sektorze spotkań. więcej...
Cuda czyni cena
Akademia Podróży straciła klienta. Praktyki konkurencji – firmy Traveligo i podwykonawcy – biura podróży Itaka doprowadziły, zdaniem przedstawiciela Akademii, do utraty nie tylko konkretnej realizacji incentive travel, ale także reputacji. więcej...
Eventy z kulturą na własny rachunek
Powstała nowa agencja Pi-are, założona przez Alicję Kopeć, która odeszła z Teja Tur, gdzie była event managerem. Nowa firma będzie specjalizować się w działaniach związanych z event marketingiem i PR, ze szczególnym naciskiem na eventy kulturalne i ekologiczne. więcej...
Machina Design w nowej lokalizacji
W 2009 roku galę gościła Warszawa, ale w tym roku przegrała w wyścigu o organizację z Katowicami. Event odbędzie się na początku września w katowickim Spodku i połączony będzie z targami designu. więcej...
Oprócz azjatyckiej oferty, odpowiedzi na palące pytania
Podczas tegorocznej edycji targów IT & CMA dużo będzie się mówić o sposobach na jak najlepsze wykorzystanie budżetów przy organizacji wyjazdów incentive. więcej...
Piwne Oskary dla najlepszych pracowników
Podczas uroczystej gali w Słodowni Starego Browaru w Poznaniu Kompania Piwowarska, już po raz czwarty, rozdała „piwne Oskary”. więcej...
Sales Link buduje lojalność partnerów Bridgestone
Agencja field marketingowa realizuje partnerski program biznesowy dla producenta opon. Celem projektu opartego na rozwiązaniach interaktywnych oraz eventach jest budowanie trwałych relacji firmy Bridgestone z partnerami i wsparcie ich działalności sprzedażowej. więcej...
Afekt rzeźbi w lodzie z marką Lech
Agencja obsługuje kampanię promocyjna piwa Lech Premium pt. „Ciężarówka”. Akcja zakończy się imprezą promocyjną w jednym z polskich miast, o którego wyborze zadecydują głosy internautów. więcej...

< 1   ...   78 79 80 81 82 84   ...   84 >
 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter