Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

IKA z hybrydą treningu i incentive
Gdańska firma IKA przygotowała nową ofertę dla grup – trening hybrydowy inspirowany wyjazdami typu incentive. więcej...
Chemiczne pokazy w ofercie Grupy Fugas
Grupa chemiczna Fugas organizuje pokazy chemiczne, które mogą urozmaicić event. więcej...
Społeczność NewConnect w rękach Planners Polska
Giełda Papierów Wartościowych już po raz trzeci zleciła organizację NewConnect Convention 2010 agencji Planners Polska. więcej...
O incentive travel na targach TT Warsaw
MPI Poland i SOIT organizują konferencję „Udane incentive travel – jak to zrobić?”. więcej...
Rekordowa kolumna na Show Renault
Jednym z zadań agencji Afekt, która przygotowała wydarzenie, było znalezienie rozwiązań logistycznych, pozwalających na ustawienie w jednym ciągu 678 samochodów. więcej...
Boomerang Team już jako BT Marketing Solutions chce wejść na NewConnect
BT Marketing Solutions, obecna dotąd na rynku jako Boomerang Team, rozszerza profil działalności. więcej...
Akademia o trendach i barierach w branży spotkań
Pod takim hasłem odbędzie się XII Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów. więcej...
W Paryżu nadal dużo kongresów, ale krótszych
930 kongresów, w których wzięło udział łącznie 700 000 osób, odbyło się w minionym roku w Paryżu i regionie – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Paris Convention and Visitors Bureau. więcej...
Dwór Polski ponownie dla Grupy Eurocash
gencja Dwór Polski, po raz kolejny zorganizowała Kongres Sieci Sklepów abc. W imprezie, która odbyła się w hali Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie, wzięło udział około 2,2 tys. gości i wystawców. więcej...
Centralizacja optymalizuje budżet
Według szacunków scentralizowane zarządzanie spotkaniami w firmach mogłoby zredukować koszty związane z realizacją eventów nawet o jedną czwartą. więcej...
Sieglinde Willig w sieci Kempiński
Po czterech latach pełnienia funkcji dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Starwood Hotels & Resorts zdecydowała się przyjąć propozycję sieci Kempinski – stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży dla Federacji Rosyjskiej i krajów zależnych więcej...
Organizator przegrał pod Grunwaldem
W tym roku za organizację 600-lecia Bitwy pod Grunwaldem odpowiedzialny był Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, odbierając po części ten przywilej lokalnym władzom. więcej...
Opera Nova przejęła Plus Camerimage
W czasie, gdy zatwierdzono przeprowadzkę festiwalu do Bydgoszczy, Łódź zagroziła sprawą sądową, za zerwanie umowy. więcej...
TSO sprzedaje pakiety z siatkówką
Oficjalny dystrybutor biletów na rozgrywki z udziałem polskich siatkarek w Japonii organizuje wyjazdy dla firm w dwóch terminach: 5-11 listopada oraz 6-10 listopada więcej...
Day4you kształci event managerów
Kolejna edycja szkolenia z zakresu organizacji eventów w CBF „Nowy Świat” planowana jest na wrzesień. więcej...
Plac zbyt symboliczny na sto fortepianów
Fundacja Warsaw Destination Alliance (WDA) odwołała Chopin Lives, symultaniczny koncert na sto fortepianów, planowany na 29 sierpnia. więcej...
Męskie koncerty z marką Żywiec w pakiecie agencji Live
Agencja eventowa Live przygotowała i obsługuje projekt artystyczny „Męskie Granie”, na który składa się trasa koncertowa awangardowych osobliwości muzyki i sztuki wizualnej po sześciu największych miastach w Polsce. więcej...
Oxygen Event tworzy eventy ze sztuką
Prezentacja grafik Picasso, Chagalla, Miro, Dalego, fotografii Mariana Schmidta albo wystawa rzeźb Dalego to nowy pomysł na event warszawskiej agencji Oxygen. więcej...
Wrocławskie Centrum Turystyki Biznesowej rusza we wrześniu
Z okazji otwarcia Regionalnego Centrum Turystyki Biznesowej, które powstaje w kompleksie wrocławskiej Hali Stulecia, planowane są targi branżowe prezentujące ofertę dostawców technologii konferencyjnych, firm eventowych i bazy noclegowej Dolnego Śląska oraz konferencja „Nowe trendy w turystyce biznesowej – z perspektywy nabywcy”. więcej...
Koniec convention bureaux na antypodach
W Australii następuje rebranding conevention bureaux. Trzy lata po tym jak Convention Bureau Australia zmieniło nazwę na Business Events Australia, regionalne oddziały idą w jego ślad. więcej...

< 1   ...   77 78 79 80 81 83 84   ...   84 >
 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter