Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

SOIT i Axa szkolą z ubezpieczeń w incentive travel
SOIT wspólnie z Axą przygotowało warsztat szkoleniowy skierowany do całej branży incentive travel. Spotkanie poświęcone jest tematyce ubezpieczeniowej i ochronie danych osobowych. więcej...
FireFly Creation obchodzi lotniczo ósme urodziny w nowym klubie muzycznym ‘de lite’
15 kwietnia odbędzie się impreza urodzinowa agencji reklamowej FireFly Creation w warszawskim klubie de lite, będącym nowa inicjatywą FireFly Group. Team FireFly Creation wraz z klientami, współpracownikami oraz przyjaciółmi ze świata mediów i kultury świętować będą w towarzystwie Noviki oraz znanych warszawskich dj’ów. więcej...
Incentive musi zawierać efekt „wow”
Uczestnicy programów incentive travel nadal oczekują elementu zaskoczenia. To ten czynnik, wynika z analizy przeprowadzonej przez Site (Site Index), powinien być priorytetem przy realizowaniu usługi, jaką jest organizacja podróży motywacyjnej. więcej...
Rok Chopinowski nie wpłynął na zainteresowanie klientów
Rocznica urodzin Chopina była szansą na promocję Polski na świecie. Jednak w przypadku branży MICE potencjał nie został w pełni wykorzystany. więcej...
Statystyki wspomagają lobbing
Branża meetingowa w USA, której wartość dla amerykańskiej ekonomii szacuje się na 907 miliardów dolarów, jest dziesiątą na liście największych przemysłów w stanach. Tym samym ustępuje tylko takim potęgom, jak m.in. branża filmowa, samochodowa czy hazardowa. więcej...
Chiny poświęcą cały tydzień eventom
Po raz pierwszy w historii, odbywającym się w tym roku w Szanghaju targom IT&CM China będzie towarzyszył Shanghai Business Events Week. więcej...
Gdańskie convention bureau w Warszawie
Nowa inicjatywa Gdańsk Convention Bureau skierowana jest do firm, związanych z branżą spotkań, które działają na terenie Warszawy. więcej...
Światowy program MPI w Polsce
MPI Global Training po raz pierwszy odbył się w Polsce i ma już pierwszych dziesięcioro absolwentów. więcej...
Convention bureaux omawiają strategię
Convention bureaux działające w Polsce rozpoczęły cykl spotkań. więcej...
Sektor podróży służbowych wraca do normy
Rynek podróży służbowych zaczyna odczuwać poprawę. Kryje się jednak za tym wzrost cen i twarde negocjacje. więcej...
Incentive oprócz turystki indywidualnej
Rainbow Tours otworzyło dział incentive. więcej...
Unlimited Events ponownie dla BMW
Zakończył się kolejny cykl eventów BMW xDrive Live, skierowany do potencjalnych nabywców samochodów marki BMW. więcej...
Product launch bez gwiazdy nie ma racji bytu
Nieczęsto widać gwiazdy światowego formatu na polskich eventach. Jedynym wydarzeniem, które regularnie zaprasza międzynarodowych celebrytów jest Lexus Fasion Night, gdzie gościem szóstej edycji była aktorka Milla Jovovich. więcej...
Mistrzowie w Zakopanem
Akademia Podróży po raz drugi postanowiła zintegrować branżę podczas zawodów narciarskich. II Mistrzostwa Polski Branży Eventowej w Narciarstwie Alpejskim zgromadziły ponad 50 przedstawicieli agencji eventowych i zleceniodawców i usługodawców w sektorze spotkań. więcej...
Wystawcy lubią brytyjski Confex
Nowy podział na sektory, inicjatywy networkingowe i ponad tysiąc wystawców. więcej...
Event managerowie poznali ofertę Katowic
Impreza pod hasłem „Zachwyć się Śląskiem” zgromadziła w Katowicach ponad 50 event managerów i przedstawicieli agencji eventowych. więcej...
Rusza convention bureau w Krynicy-Zdroju
Spotkanie założycielskie convention, które funkcjonuje w formie stowarzyszenia, odbyło się 31 stycznia. Komitet założycielski stanowią Anna Jędrocha i Krzysztof Jędrocha (Symposium Cracoviense), Konrad Motyl (Hotel Motyl). więcej...
Eventy internetowe szansą dla marketerów
Ostatnio śledziłem dyskusje w internecie, w których brało udział wielu profesjonalistów z branży spotkań. Całkiem otwarcie i szczerze omawiali oni swoje obawy o ich rolę w firmach, które zaczęły używać wirtualnej technologii eventowej. więcej...
MPI Poland Spring Meeting już 17 marca
Kończy się dwuletnia kadencja zarządu stowarzyszenia. Wybory nowych władz połączone zostały ze spotkaniem edukacyjnym MPI Poland Spring Meeting, które odbędzie się 17 marca w hotelu Radisson Blu w Warszawie. więcej...
Baza danych ICCA będzie dostępna podczas szkolenia
Międzynarodowe stowarzyszenie ICCA (International Congress and Convention Association) po raz kolejny organizuje szkolenie ICCA Research, Sales and Marketing Programme. więcej...

< 1   ...   64 65 66 67 68 70 71 72 73 74   ...   78 >
 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... Mateusz Czerwiński

Wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
 

Zawodowo: Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego – Instytutu Kultury Współczesnej. Pracę w branży spotkań rozpoczął w agencjach MICE. Jako jeden z pierwszych w Polsce wdrażał rozwiązania standardu spotkań zrównoważonych BS 8901. W Warsaw Convention Bureau odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych Warszawy. W latach 2015–2018 dyrektor działu Warsaw CvB w Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Od czerwca 2018 r. Wiceprezes WOT.

Prywatnie: Tata dwójki dzieci, z którymi się wspina, trenuje krav magę i planuje budowę własnego kampera.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter