Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Rok Chopinowski nie wpłynął na zainteresowanie klientów
Rocznica urodzin Chopina była szansą na promocję Polski na świecie. Jednak w przypadku branży MICE potencjał nie został w pełni wykorzystany. więcej...
Statystyki wspomagają lobbing
Branża meetingowa w USA, której wartość dla amerykańskiej ekonomii szacuje się na 907 miliardów dolarów, jest dziesiątą na liście największych przemysłów w stanach. Tym samym ustępuje tylko takim potęgom, jak m.in. branża filmowa, samochodowa czy hazardowa. więcej...
Chiny poświęcą cały tydzień eventom
Po raz pierwszy w historii, odbywającym się w tym roku w Szanghaju targom IT&CM China będzie towarzyszył Shanghai Business Events Week. więcej...
Gdańskie convention bureau w Warszawie
Nowa inicjatywa Gdańsk Convention Bureau skierowana jest do firm, związanych z branżą spotkań, które działają na terenie Warszawy. więcej...
Światowy program MPI w Polsce
MPI Global Training po raz pierwszy odbył się w Polsce i ma już pierwszych dziesięcioro absolwentów. więcej...
Convention bureaux omawiają strategię
Convention bureaux działające w Polsce rozpoczęły cykl spotkań. więcej...
Sektor podróży służbowych wraca do normy
Rynek podróży służbowych zaczyna odczuwać poprawę. Kryje się jednak za tym wzrost cen i twarde negocjacje. więcej...
Incentive oprócz turystki indywidualnej
Rainbow Tours otworzyło dział incentive. więcej...
Unlimited Events ponownie dla BMW
Zakończył się kolejny cykl eventów BMW xDrive Live, skierowany do potencjalnych nabywców samochodów marki BMW. więcej...
Product launch bez gwiazdy nie ma racji bytu
Nieczęsto widać gwiazdy światowego formatu na polskich eventach. Jedynym wydarzeniem, które regularnie zaprasza międzynarodowych celebrytów jest Lexus Fasion Night, gdzie gościem szóstej edycji była aktorka Milla Jovovich. więcej...
Mistrzowie w Zakopanem
Akademia Podróży po raz drugi postanowiła zintegrować branżę podczas zawodów narciarskich. II Mistrzostwa Polski Branży Eventowej w Narciarstwie Alpejskim zgromadziły ponad 50 przedstawicieli agencji eventowych i zleceniodawców i usługodawców w sektorze spotkań. więcej...
Wystawcy lubią brytyjski Confex
Nowy podział na sektory, inicjatywy networkingowe i ponad tysiąc wystawców. więcej...
Event managerowie poznali ofertę Katowic
Impreza pod hasłem „Zachwyć się Śląskiem” zgromadziła w Katowicach ponad 50 event managerów i przedstawicieli agencji eventowych. więcej...
Rusza convention bureau w Krynicy-Zdroju
Spotkanie założycielskie convention, które funkcjonuje w formie stowarzyszenia, odbyło się 31 stycznia. Komitet założycielski stanowią Anna Jędrocha i Krzysztof Jędrocha (Symposium Cracoviense), Konrad Motyl (Hotel Motyl). więcej...
Eventy internetowe szansą dla marketerów
Ostatnio śledziłem dyskusje w internecie, w których brało udział wielu profesjonalistów z branży spotkań. Całkiem otwarcie i szczerze omawiali oni swoje obawy o ich rolę w firmach, które zaczęły używać wirtualnej technologii eventowej. więcej...
MPI Poland Spring Meeting już 17 marca
Kończy się dwuletnia kadencja zarządu stowarzyszenia. Wybory nowych władz połączone zostały ze spotkaniem edukacyjnym MPI Poland Spring Meeting, które odbędzie się 17 marca w hotelu Radisson Blu w Warszawie. więcej...
Baza danych ICCA będzie dostępna podczas szkolenia
Międzynarodowe stowarzyszenie ICCA (International Congress and Convention Association) po raz kolejny organizuje szkolenie ICCA Research, Sales and Marketing Programme. więcej...
Rebranding Safpol Incentive
Exciters Incentive Travel to nowa nazwa firmy, funkcjonującej dotychczas jako Safpol Travel. więcej...
Nie będzie odwołań tylko drobne korekty
Organizatorzy nadal będą musieli radzić sobie z ograniczonymi budżetami i rosnącymi oczekiwaniami klientów. więcej...
Marketerzy inwestują w zimę
Eventy zimowe, głównie B2C, nadal są chętnie wybieraną formą promocji. Dolna granica budżetów, przeznaczanych na eventy zimowe oscyluje wokół kwoty 50 tys. zł, z tymże dotyczy to raczej lokalizacji w miejscowościach górskich, a nie w dużych miastach. Średnio jednak są to kwoty rzędu 100 – 150 tys. zł i wydarzeń, generujących takie koszty, odbywa się najwięcej. więcej...

< 1   ...   63 64 65 66 67 69 70 71 72 73   ...   76 >
 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... z Agnieszką Szymerowską

prezes zarządu Convention Bureau
we Wrocławiu.

Po praktycznie 10 latach pracy w Convention Bureau – Wrocław, od wolontariatu, po stanowiska koordynacyjne, po objęcie sterów w CBW oraz hektolitrach wypitej z gośćmi kawy, wielu spotkaniach i ciekawych rozmowach widzę, że mam coś jeszcze do zrobienia. Wynika to także z sytuacji, w której jesteśmy – chcę wykorzystać ten czas i wyzwania, które przede mną stawia.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter