Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


W trudnych czasach jesteśmy razem !!!

Chciałabym rozpocząć od cytatu Dyrektora Generalnego Światowej Organizacji Zdrowia, Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus

„To czas na fakty, a nie strach. To czas na naukę, a nie plotki. To czas na solidarność, a nie piętnowanie. Wszyscy jesteśmy w tym razem”.

 
więcej...

AKTUALNOŚCI
Dotknięta koronawirusem
branża MICE apeluje o wsparcie!
Koronawirus COVID-19 rozprzestrzenia się szybko. W ostatnich dniach dotarł również do Polski. Odwoływane są kolejne duże imprezy(targi, konferencje) a firmy rezygnują z zaplanowanych wyjazdów biznesowych. To wszystko musi się odbić na kondycji sektora MICE. Przedstawiciele stowarzyszeń branży eventowej wydali oświadczenie, w którym zwracają się o pomoc instytucji państwowych oraz sektora prywatnych zleceniodawców. 

więcej...

AKTUALNOŚCI
Specustawa w sprawie
koronawirusa i turystyki 
Jest już gotowy projekt ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, czyli tzw. specustawy o koronawirusie.Mówi się w nim między innymi o odwoływaniu imprez turystycznych. 3 marca 2020 ustawa została przyjęta przez Sejm a 6 marca jej procedowaniem ma się zająć Senat.


więcej...

Rent Design zaprasza na Dni Otwarte
W środę i czwartek, 11 i 12 marca, wypożyczalnia mebli Rent Design otwiera swój magazyn dla klientów, partnerów biznesowych oraz innych, zainteresowanych najmem mebli przedstawicieli branży spotkań. To już trzecia edycja tego wydarzenia pod hasłem „Przyjdź, zobacz, dotknij. Design w zasięgu ręki”, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Przygotowaliśmy na ten dzień sporo niespodzianek!

więcej...

Już po raz piąty Agencja POWER otrzymała zaszczytny tym razem Złoty Certyfikat SOLIDNA FIRMA 2019
Podczas uroczystej gali w Hotelu Plaza w Warszawie w ramach programu Solidna Firma przyznawane zostały certyfikaty dla firm, które świadczą o tym, że wyróżnione przedsiębiorstwa oferują najwyższą możliwą jakość obsługi i przestrzegają wszelkich standardów jakości.

więcej...

PATRONAT
Meet The Bidder SPRING EDITION 2020 już 10 marca
27. edycja, 40 wystawców z całego świata, 25 destynacji (w tym połowa egzotycznych), dziesiątki wymarzonych nagród dla najaktywniejszych gości, a co najważniejsze – relacje, relacje i jeszcze raz relacje! Oto krótka charakterystyka marcowej edycji Meet The Bidder SMART Fairs, która odbędzie się 10 marca w hotelu Novotel Warszawa Airport. 

więcej...

Z  ostatniej chwili
Targi ITB w Berlinie zostały odwołane z powodu koronawirusa!

Koronawirus i jego szybkie rozprzestrzenienie się to powód odwołania targów turystycznych ITB Berlin 2020 - jednej z największych imprez targowych w Europie, z ofertą również dla sektora MICE. Targi miały rozpocząć się 4 marca i potrwać do 8 marca. 




więcej...

PRZETARGI
Polski Cukier S.A. do 6 marca 
szuka firmy eventowej
Krajowa Spółka Cukrowa SA.z Torunia opublikowała ogłoszenie o możliwości do składania ofert w trybie negocjacji nieograniczonych na organizację corocznej imprezy plenerowej pod nazwą "Centralny Dzień Pola", która odbędzie się 25 czerwca 2020 roku.

więcej...

PATRONAT
Zakończyło się święto reklamy i druku – podsumowanie 16. edycji targów RemaDays Warsaw 2020

14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów.

 

więcej...

AKTUALNOŚCI
Targi MWC w Barcelonie odwołane.

Co z ITB W Berlinie?
Organizator jednych z największych na świecie targów poświęconych mobilnym technologiom Mobile World Congress Barcelona 2000 (MWC) poinformował, że tegoroczna edycja, która była zaplanowana na 24-27 lutego, została właśnie odwołana. Powodem odwołania były obawy przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa. 

więcej...

ŚWIAT
Do Turcji bez wiz od 2 marca
Turcja jest jednym z popularniejszych wyjazdów incentive organizowanych dla polskich klientów. Do do tej pory turyści wyjeżdżający do tego kraju musieli występować o wizę. Procedura była prosta, można było ją przeprowadzić przez internet. Jednak otrzymanie tureckiej wizy wiązało się z dodatkowymi kosztami.

 
więcej...

NOWOŚĆ
Eventy w parku wodnym pod Warszawą
20 lutego pierwsi goście odwiedzą Suntago Wodny Świat. Jest to największy park wodny w Europie Środkowo-Wschodniej i drugi co do wielkości w Europie po mieszczącym się pod Berlinem Tropical Islands. Docelowo zma zająć 80 hektarów. Całość ma być gotowa za około 6-8 lat. Oprócz parku wodnego będzie tutaj centrum konferencyjne oraz dwa hotele - cztero- i pięciogwiazdkowy.

więcej...

RYNEK
Ruszył przetarg na organizację
Pikniku Naukowego CNK
Centrum Nauki Kopernik szuka agencji do realizacji dwóch kampanii reklamowych. Jedna z nich będzie kampanią wizerunkową Centrum Nauki Kopernik, druga ma dotyczyć organizacji oraz promocji corocznego Pikniku Naukowego. CNK ogłosiło przetarg i wybierze jedną agencję do obydwu kampanii lub dwie oddzielne agencje.


więcej...

RYNEK

Znamy organizatorów eventów
dla PKP Intercity
W połowie lutego rozstrzygnięty został przetarg na organizacje wydarzeń dla PKP Intercity w roku 2020. Wybrano trzy agencje spośród dziewięciu, które zdecydowały się przedstawić swoje oferty. Do ich zadań należeć będzie m.in. kompleksowa obsługa zaplanowanych przez spółkę eventów, w tym wsparcie przy budowaniu i realizacji zaproponowanej koncepcji kreatywnej oraz identyfikacji wizualnej wydarzeń.


więcej...

NOWOŚĆ
Czytaj w lutowym MICE Poland:
Wykorzystujmy ciemną stronę!

Ukryta społeczność́ to forma ruchu przypisanego do niewłaściwego kanału. Firma marketingowa RhythmOne twierdzi, że nawet ponad 80 proc. wszystkich akcji w sieci stanowią te „ciemne”. Co oznacza, że opieramy swoje środki reklamowe tylko na 20 proc. tego, co się faktycznie dzieje. Dlatego musimy przejść na tzw. „ciemną stronę. 


więcej...

ŚWIAT
Agencja DISTINCTIVE ASSETS
odpowiedzialna za Oscary 2020

Gala Oscary, która odbyła się 9 lutego 2020 roku w Dolby Theatre  Hollywood przyciągnęła przed telewizory miliony widzów na całym świecie. Za jej organizację tradycyjnie już odpowiedzialna była agencja  DISTINCTIVE ASSETS z Nowego Jorku, specjalizująca się w organizowaniu luksusowych eventów.


więcej...

AKTUALNOŚCI
Zamieszanie wokół
Orlen Warsaw Marathon 2020

Tegoroczny Warsaw Orlen Marathon był zaplanowany na 19 kwietnia 2020 roku. Aby zorganizować bieg, w którym startuje co roku kilkanaście tysięcy osób, należy rozpocząć pracę już w grudniu roku poprzedniego. Ale firmy, które brały udział w konkursie ogłoszonym w roku 2019, nie doczekały się jego rostrzygnięcia. 





więcej...

WYDARZENIE
Polskie agencje nominowane w konkursie
Eventex 2020!

Znamy finalistów tegorocznej, dziesiątej już edycji nagrody Eventex 2020. Jest to jeden z największych konkursów dla firm z branży MICE. Jury jak co roku przyzna nagrody w 125 kategoriach. Rywalizacja toczy się między innymi w kategoriach: sztuka, rozrywka, doświadczenia marki - typ, doświadczenia marki - branża, konferencje i spotkania, imprezy firmowe, wydarzenia - region, agencja, technologia, dostawca, destynacja, venue oraz osobowości branży.


więcej...

SONDA
Zmienność w biznesie i niepokój

Słowo które nam będzie towarzyszyć w 2020 r. to według mnie NIEPEWNOŚĆ. Nasza branża jest uzależniona od wielu czynników: geopolityki, ekonomii, warunków zdrowotnych  pogody, a nawet mody- ocenia zapytana przez redakcję MICE Poland Grażyna Grot-Duziak. Czytaj w najnowszym numerze gazety.

 
więcej...

LUDZIE
Jakub Ćwikliński udziałowcem i członkiem zarządu agencji EL Padre

Jakub Ćwikliński od lutego 2020 roku dołączył do zarządu age
ncji El Padre. Objął stanowisko wiceprezesa i otrzymał pakiet udziałów spółki. W agencji pracuje od 6 lat. Zaczynał od stanowiska event managera, z którego awansował na senior event managera, a następnie na event directora. 
 
więcej...

< 1 2 3 5 6 7 8 9   ...   65 >
 
.

»

Ludzie branży

»

Jacek Stachera, General
Manager w Agencji Boscata

Odkąd pamiętam byłem typem organizatora. W szkole podstawowej organizowałem między innymi Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Widząc jak moi koledzy dobrze się bawią poczułem, że to jest to, co chcę robić w przyszłości, czyli kreować wartościowe doświadczenia i dobre wspomnienia. Jeszcze chwilę temu czułem, że jestem właśnie w tym miejscu, w którym chcę być. Razem z moją agencją Boscata realizowaliśmy świetne eventy, współpracowaliśmy z największymi markami w Polsce. Teraz przed nami nowe wyzwanie - przetrwać pandemię i powrócić do tego etapu rozwoju naszej agencji, który przerwał koronawirus. Mamy nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej!

Newsletter

»

Zamów newsletter